با راه‌اندازی سامانه اظهار از راه دور در گمرك كيش و بندر لنگه تعداد گمركات مجهز به سامانه اظهار از راه دور در رويه واردات به 17 گمرك رسيد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرک، با راه اندازي سامانه اظهار از راه دور در گمرك كيش و بندر لنگه تعداد گمركات مجهز به سامانه اظهار از راه دور در رويه واردات به 17 گمرك رسيد .

بنابر اين گزارش ، علي بعيدي مفردنيا مديركل دفتر فن آوري اطلاعات و ارتباطات گمرك ايران از انجام 85 درصدي اظهار كالاهاي وارداتي به روش الكترونيكي در گمرك خبر داد و گفت: پيش بيني شده تا پايان آبان ماه سال جاري تمامي گمركات كشور به سامانه اظهار الكترونيكي يا از راه دور مجهز شوند.

وي تصريح كرد: در بحث صادرات فقط گمركات غرب تهران اظهار از راه دور را انجام مي دهد و هم اكنون همه رويه هاي گمركي بندر امام خميني (ره ) هم به سامانه اظهار از راه دور تجهيز شده اند.

شايان ذكر است كه با همت و تلاش كارشناسان دفتر فن آوري اطلاعات و ارتباطات گمرك ايران اظهار در رويه واردات گمركات تهران ، بندر شهيد رجايي ، اراك ، منطقه ويژه اقتصادي بوشهر ، فرودگاه امام خميني ( ره)، بازرگان ، بندر چابهار ، بندر امير آباد، خرمشهر ، شهيد باهنر، قشم ، جلفا، اروميه ، بندر امام خميني ( ره)،كرمان ، بندر لنگه و كيش الكترونيكي شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گمرک ، تجهیز ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار