کارشناس فوتبال کشورمان گفت: 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 استحاق این را با توجه به عملکرد خوبشان داشتند که به این مرحله از جام جهانی 2014 صعود کنند.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش از تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 افزود: تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 جزو بهترین تیم‌ها هستند که استحاق صعود به مراحل بالاتر را داشتند و هرکدام با توجه به عملکرد مناسبی که از خود به نمایش گذاشته‌اند می‌توانند با برد به فینال جام جهانی راه پیدا کنند.

وی همچنین درباره اینکه کدام یک از تیم‌ها می‌توانند به فینال جام جهانی راه پیدا کنند افزود: تیم آلمان و برزیل تیم‌هایی هستند که با قدرت تمام به مرحله نیمه نهایی صعود کرده‌اند ولی با توجه به عملکرد خوبی که تیم آلمان تا به اینجا از خود به نمایش گذاشته است از شانس بیشتری برای برد برخوردار است.

محمودی در ادامه بیان کرد: تیم آلمان تیمی است منسجم و با وجود بازیکنان با تجربه و تاکتیکی که از خود نشان داده‌اند می‌تواند شانس برای صعود به فینال جام جهانی را داشته باشد بازیکنان تیم آلمان تحت تاثیر جو بازی قرار نمی‌گیرند و طبق برنامه‌ریزی که مربی برای تیم در نظر گرفته است، بازی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: تیم هلند و آرژانتین نیز از تیم‌هایی هستند که شانس حضور به مرحله نیمه نهایی را داشتند و با بازی خوب می‌توانند شانس به دوره فینال جام جهانی را نیز داشته باشند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: تیم آرژانتین با وجود مسی می‌تواند برای تیم هلند خطرناک باشد چراکه مسی به تنهایی بازی‌ها را به برد ختم می‌کرد ولی نبود دی ماریا مشکل‌ساز است چراکه درخط حمله تاثیرگذار بود.
تیم هلند با وجود بازیکنان خوب که هر کدام برای یک تیم نعمت است و خط حمله قوی می‌تواند شانس برای برد داشته باشد بر این اساس شانس تیم آرژانتین و هلند می‌تواند به صورت مساوی باشد و هرکدام می‌توانند به فینال جام جهانی راه پیدا کنند.

محمودی درباره وضعیت نیمار در تیم برزیل افزود: تیم برزیل با توجه به میزبان بودنش و وجود تماشاچیان شانس برای برد دارد ولی با توجه وضعیت نیمار می‌تواند شکننده‌تر از قبل در بازی‌ها حضور پیدا کند چراکه نیمار ارکان اساسی در خط دفاع بود و نبود او می تواند تیم  برزیل را دچار دردسر کند.

وی همچنین درباره حضور کی‌روش در تیم ملی افزود: کی‌روش با توجه به دانش و تجربه‌ای که دارد می‌تواند برای تیم ملی مناسب باشد چراکه حضور 3ساله کی‌روش در تیم ملی باعث شناخت ضعف و قدرت تیم ملی شده است و این درست نیست که به دنبال مربی خارجی دیگری برویم ولی در حاضر مربیان ایرانی هم هستند که آشنایی کامل با تیم‌ ملی را دارند و می‌توانند تیم ملی را هدایت کنند و مربیان ایرانی حاضرند با امکاناتی که برای کی روش تا به اینجا در نظر گرفته‌اند تیم ملی را رو به پیشرفت هدایت کنند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار