لوتار ماتئوس کایتان اسبق تیم ملی آلمان معتقد است تیم ملی این کشور در جام جهانی 2014 برزیل تحت تاثیر افکار و اندیشه های گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ قرار دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،ماتئوس معتقد است پپ گواردیولا بر تیم ملی آلمان تاثیر گذاشته است زیرا چندین بازیکن بایرن مونیخ در تیم ملی حضور دارند.
سرمربی سابق بارسلونا از تابستان سال 2013 هدایت تیم بایرن مونیخ را برعهده گرفته است و در اولین فصل حضورش موفق شد این تیم را به عنوان قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی برساند.
ماتئوس معتقد است فلسفه فوتبالی گواردیولا از طریق بازیکنان بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان راه یافته است.
وی گفت:" این که گواردیولا بر تیم ملی ما تاثیر دارد درست است تیم ملی چندین بازیکن باشگاه بایرن مونیخ را دارد و آنها سبک فوتبال خود را به تیم ملی آورده اند."
"گواردیولا در بارسلونا چندین عنوان قهرمانی را کسب کرده،او فلسفه فوتبالی بارسا را به بایرن مونیخ آورده و چون تیم ملی چندین بازیکن بایرن مونیخی دارد رد پای گواردیولا در تیم دیده می شود."
ماتئوس به همراه آلمان فاتح جام جهانی 1990 شد و با 25 بازی رکورد بیشترین حضور در جام جهانی را در اختیار دارد.
ماتئوس در خصوص تیم ملی آلمان هم معتقد است این تیم نتیجه گرا شده است و در حالی که در 8سال گذشته آلمان فوتبال زیبایی ارائه می کرد اکنون فوتبال زیبا را کنار گذاشته و روی پیروزی متمرکز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار