توسعه محصول ارگانیک نیازمند بازاریابی بهینه است تا با کاهش ورود دلالان به بازار از اتحادیه‌های بزرگ و برخی تعاونی‌های کوچک برای فروش محصول کمک گرفت .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تقاضا برای مواد غذایی زیستی یا همان ارگانیک در سطح دنیا رو به افزایش است . در این میان میزان مصرف کشورهایی همچون  کانادا ، امریکای شمالی ، ژاپن و اروپا در بالاترین حد خود قرار دارد .  این رشد فزاینده علاوه بر  نوسان قیمت سبب افزایش تقاضا برای مصرف و افزایش تنوع شده است .
 
در حالی که صنعت زیستی حال گسترش است ، زیر ساخت‌های آن اعم از حمل و نقل ، عمده فروشی و توزیع در مراحل اولیّه شکل گیری است . از همه مهم تر توسعه محصول ارگانیک نیازمند بازاریابی بهینه است تا با کاهش ورود دلالان به بازار از اتحادیه‌های بزرگ و برخی تعاونی‌های کوچک برای فروش محصول کمک گرفت .

تولید غذا با کیفیت بالا و مقدار کافی ، حفظ و افزایش حاصلخیزی خاک در دراز مدت ، حفظ تنوع زیستی در  سیستم کشاورزی ، امکان کسب درامد پایدار برای کشاورزان از جمله سود شاخص از نوع اقتصادی در زمینهای کشاورزی پایدار است  .

محصولات ارگانیگ باید مطابق نیاز مصرف کننده وارد بازار شود تا با تنوع محصول تازگی آن حفظ و به دست مصرف کننده برسد .

با مدیریت محصولات ارگانیک می توان قطبهای تولید را شناسایی نمود و بر مبنای آن زمینه تولید را فراهم ، برای بازاریابی برنامه ریزی و با یک سیستم حمل و نقل صحیح کشاورزی ایرانی را متحول کرد .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار