سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در انبار بزرگ اسفنج و پارچه در خیابان فداییان اسلام خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: در ساعت 16 و 27 دقیقه عصر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در انبار اسفنج و پارچه مطلع شد و بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه 5 تانکر و 5 نردبان هیدرولیکی و خودروی تنفسی و خودروی کف عازم محل حادثه شدند.
 
وی ادامه داد: این آتش در انباری به بزرگی 2 هزار 500 متر مربع رخ داد که 2 هزار متر آن مسقف و طعمه حریق شده بود و 12 سیلندر گاز نیز در محوطه این انبار وجود داشت، در داخل نیز انبار مملوء از اسنفج و پارچه برای صندلی سازی بود.
 
ملکی افزود: با حضور آتش نشان‌ها با انفجار سیلندر‌های گاز جلوگیری شد و گروهی از آتش نشان‌ها نیز به کمک کارگران رفتند و چهار کارگر که در قسمت بسیار نا ایمن در میان شعله‌های آتش بودند، خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.
 
به گفته سخنگوی آتش نشانی، آتش نشان‌ها با تلاش خود از سرایت حریق به سایر قسمت‌های انبار جلوگیری شد و آتش تحت کنترل آتش نشان‌ها درآمد.
 
این مقام مسئول آتش نشانی خاطرنشان کرد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی می‌باشد و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: عملیات ، زحمتکش ، آتش ، شعله ، حوادث ، محوطه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار