مدیرفنی سابق تیم ملی تکواندو می گوید: اگر قرار است در تورنمنت کره شرکت کنیم، حداقل از آنها بخواهیم در مسابقات ما هم شرکت داشته باشند.

هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اعزام تیم منتخب بزرگسالان تکواندو به تورنمنت کره جنوبی عنوان کرد: شرایط اعزام تیم ایران به تورنمنت کره را نمی دانم اما امیدوارم این تیم نتایج خوبی داشته باشد.

وی در مورد اینکه تیم های کره ای مدت ها است که در تورنمنت های ایران شرکت نمی کنند اما تیم های بزرگسالان و نوجوانان ایران راهی تورنمنت کره جنوبی شده، گفت: رویارویی با کره ای ها در تورنمنت های این چنینی خوب است اما اگر بتوانیم مذاکراتی با آنها در حاشیه مسابقات داشته باشیم به سود ما خواهد بود.

قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو افزود: بهتر این است که تیم های کره ای هم در تورنمنت های فجر ما هم شرکت داشته باشند. حضور ایران در کره به تورنمنت این کشور اعتبار بیشتری می دهد و اگر آنها هم به ایران بیایند همین اتفاق در تورنمنت های ما رخ می دهد.

او اعتقاد دارد: اگر قرار است در تورنمنت کره شرکت کنیم حداقل بخواهیم آنها هم به ایران بیایند!

ساعی در مورد شرایط مسابقات انتخابی المپیک یادآور شد: مسابقات کره امتیاز خوبی برای تکواندوکاران دارد و امیدوارم بتوانیم از این پیکار بهترین نتیجه را هم کسب کنیم و بازیکنان جدید را وارد رنکینگ المپیکی کنیم. من با بازیکنان تیم ملی در تماس هستم و صحبت می کنم.

وی ادامه داد: باید از فرصت هایمان بهترین استفاده را ببریم و در مسابقات پیش رو سهمیه های المپیک را به دست بیاوریم.

برچسب ها: تکواندو ، ساعی ، کره ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار