اصفهان/

کتاب الکترونیکی تشنه تر از آب به زبان انگلیسی منتشر می شود

کتاب تشنه تر از آب اثر حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی همزمان با کنگره جهانی ابالفضل العباس(ع) کاشان- آران و بیدگل، توسط یک مترجم به زبان انگلیسی ترجمه و در قالب کتاب الکترونیکی منتشر می شود.

سید علی شمس،مترجم این اثر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،گفت: وی با هدف نشر فرهنگ اسلامی، ترویج شعائر اسلامی و شناسایی سیره اهل بیت(ع) به جهانیان به ویژه انگلیسی زبانهای سراسر دنیا این اقدام فرهنگی مذهبی را همزمان با برگزاری کنگره به صورت رایگان انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه معرفی فرهنگ جهان گستر اسلام ناب محمدی(ص)، مذهب تشییع و شناسایی اهل بیت(ع) هدف و علاقه مندی وی در ترجمه کتاب های تدوین و تالیف شده در این حوزه ها است افزود: 70 صفحه از کتاب تشنه تر از آب را تا کنون ترجمه کرده و 45 صفحه ترجمه شده آن را مجدد بازبینی و پاکنویس کرده است.

به گفته وی، 30 صفحه از این کتاب 140 صفحه ای نیاز به ترجمه ندارد و فقط مطالب 110 صفحه آن ترجمه می شود.

مترجم کتاب تشنه تر از آب به زبان انگلسی گفت: پس از اتمام کار ترجمه دانلود آن توسط مولف بر روی سایت شخصی وی و دیگر سایتها به صورت رایگان و آنلاین بارگذاری خواهد شد.

شمس با تاکید بر اینکه همزمان با نشر الکترونیکی این ترجمه در فضای مجازی از طریق موسسه اندیشه سبز به زیور طبع نیز آراسته می شود افزود: به همت مولف نسخه الکترونیکی ترجمه کتاب علاوه بر دریافت از طریق اینترنت در رایانه و تبلت در قالب فایل پی دی اف نیز بر روی تمام گوشی های همراه قابل نصب خواهد بود.

وی تصریح کرد: ترجمه کتاب حداکثر تا پایان ماه مبارک رمضان یا اواسط مردادماه به پایان می رسد.

شمس، کتاب دیجیتال را نیاز روز نسل جوان و متناسب با ابزار پیشرفته ارتباط جمعی عصر حاضر دانست و افزود:حرکت ارزشمند و قابل تقدیر مولف برای بارگذاری کتاب به زبان فارسی و انگلیسی در نسخه الکترونیکی آن بر روی فضای مجازی اقدامی موثر و سازنده در تقویت فرهنگ دینی و تحقق کلام مقام معظم رهبری در راستای نامگذاری سال جاری با عنوان « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیرت جهادی » است.

به گفته وی، در وضعیت فعلی که تهاجم گسترده دشمن علیه فرهنگ، مذهب و ارزشهای اسلامی از طریق برنامه های متنوع آنها در فضای مجازی، سایت ها و شبکه های اجتماعی و ماهواره انجام می شود بهترین اقدام مقابله به مثل در برابر آنها برای دفاع از ارزشهای و شعائر اسلامی استفاده از همین ابزار و متناسب با نیاز روز نسل جوان است.

گفتنی است:سید علی شمس متولد سال 1318 از شهر مقدس قم کارشناس مترجم زبان انگلیسی است که علاقه مند به ترجمه تالیفات مذهبی، اخلاقی و معرفی ائمه(ع) به زبان انگلیسی برای ارشاد و هدایت مخاطبان به و یژه در خارج از کشور است.

لازم به ذکر است: حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی، دارنده مقام اول مسابقه رضوی بیروت، نیز پیش از این همزمان با مراسم افتتاح کنگره جهانی حضرت ابوالفضل العباس(ع) کاشان- آران و بیدگل، کتاب «تشنه تر از آب» را به زیور طبع آراست و در سال اقتصاد و فرهنگ و در راستای توسعه فرهنگ دینی با گذشت از حقوق مادی این اثر آن را نذر عباس بن علی(ع) کرد تا همه ناشران ، هیات ها و موسسه ها به تعداد نامحدود به چاپ این کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.