مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اعلام اینکه در انجمن های قرآنی روش های متفاوتی برای آموزش قرآن وجود دارد ،گفت: باید کار یکسان سازی و استاندارد سازی روش های آموزش قرآن در انجمن ها ، در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، فرشید فلاح در نخستین جلسه شورای هماهنگی وگسترش فعالیت های قرآنی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد ، با اشاره به اینکه در حال حاضر، دو اتحادیه با عنوان مؤسسات تبلیغات قرآنی و مؤسسات قرآنی در زمینه های قرآنی فعالیت دارند ، افزود: تلاش می کنیم فعالیت های قرآنی استان ، توسط مردم اداره شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های اجرایی ، فقط مسئول هماهنگی و پیگیری فعالیت ها باشند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر در زمینه ی فرهنگی ، به ویژه قرآن به مردم استان عنوان کرد.

فلاح خاطر نشان کرد: از مهمترین اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی ، ایجاد هماهنگی بین دستگاه های دولتی و مؤسسات فعال غیر دولتی ، تقویت وگسترش انس با قرآن کریم در قشرهای مختلف جامعه و ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی است./ز

برچسب ها: انس با ، قرآن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.