مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15، از برگزاری ویژه برنامه‌های عفاف و حجاب در این منطقه خبر داد.

 امیر مرادی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های عفاف و حجاب در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15 همزمان با ماه مبارک رمضان و روز عفاف و حجاب در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان و روز عفاف و حجاب روز شنبه 21 تیرماه سال 93 در محلات 20 گانه منطقه 15 در دست اجرا است.

مرادی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، ‌اداره فرهنگی، شهرداری نواحی 8 گانه و سراهای محلات 20 گانه منطقه 15 مشارکت و همکاری دارند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی عفاف و حجاب در محلات 20 گانه منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.

مرادی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب در بوستان‌ها و سراهای محلات 20 گانه منطقه 15، آموزش چهره به چهره نقش عفاف و حجاب در زندگی و جامعه اسلامی، تفاوت حجاب و عفاف با بی حجابی و بدحجابی، ریشه‌های اصلی بدحجابی و بی حجابی، حجاب و عفاف در جامعه، برگزاری نمایش تئاترهای کودکان و نوجوانان پیرامون حجاب و عفاف از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: عفاف ، حجاب ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار