سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از 11 تا 13 آذر سال جاری میزبان سومین کنفرانس ملی مهندسی الکترومغناطیس (کام) ایران است.

غلامرضا محمدخانی، مدیر كل دفتر فناوری اطلاعات و شبكه علمی كشور سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: کمیته علمی سومین کنفرانس ملی مهندسی الکترومغناطیس ایران از پژوهشگران، صاحب‌نظران و متخصصین در زمینۀ مهندسی الکترومغناطیس دعوت می‌كند تا مقاله‌های خود را از طریق وب‌گاه کنفرانس به آدرس iceem.ir ارسال كنند.
 
وی در توضیح محورهای اصلی برگزاری این كنفرانس افزود : سومین کنفرانس الکترومغناطیس مهندسی ایران مشتمل بر پنج محور اصلی و مجموعاً چهارده گروه تخصصی برگزار خواهد شد.
   
محمد خانی اظهار داشت: در حوزه مبانی نظری الکترومغناطیس، مقالات با گرایش‌های اندرکنش امواج الکترومغناطیسی و ماده، بیوالکترومغناطیس، محیط‌های پیچیده الکترومغناطیسی، روش‌های عددی در الکترومغناطیس، سازگاری و تداخل الکترومغناطیسی، نظریه میدان‌ها و امواج الکترومغناطیسی و در حوزه الکترومغناطیس کاربردی، مقالات با زیرشاخه‌های سیستم‌های میکروالکترومکانیک (MEMS)، مدارهای فعال و غیرفعال الکترومغناطیس، اندازه‌گیری الکترومغناطیسی، مهندسی مایکروویو، امواج میلیمتری زیرمیلیمتری (تراهرتز) وکاربردهای مهندسی الکترومغناطیس پذیرفته خواهند شد.
   
وی تصریح كرد: همچنین علاقمندان در حوزه‌های سیستم‌های رادار و جنگ الکترونیک با گرایش جنگ الکترومغناطیسی، سیستم‌های رادار و در حوزه آنتن و انتشار امواج گرایش آنتن‌ها، تشعشع و پراش امواج الکترومغناطیسی و نیز حوزه اپتیک و فوتونیک می‌توانند مقالات خود را از طریق وب‌گاه کنفرانس به آدرس iceem.ir  ارسال كنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار