مالک و سرمربی باشگاه فوتبال راه آهن تهران از حضور راه آهن جدید در مسابقات لیگ برتر خبر داد.

حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: راه آهن یکی از ریشه دار ترین باشگاه های فوتبال ایران است و شرایط به نحوی رقم خورد که امروز در این باشگاه حاضر هستم و تصمیم دارم شرایط این باشگاه ریشه دار را تغییر دهم.

مالک و سرمربی باشگاه فوتبال راه آهن افزود: راه آهن دارای بدهی‌های مالی زیادی است که ابتدا به عنوان مالک باید به آنها سروسامان دهم و شرایط باشگاه را آرام کنم تا در طول فصل حوادثی به سراغ ما نیاید، حاشیه در فوتبال آن هم از نوع حواشی مالی می‌تواند یک باشگاه را نابود کند.

استیلی گفت: علاوه بر مالک باشگاه، به عنوان سرمربی هم در این باشگاه مسئولیت فنی نیز را بر عهده دارم، انجام هر دو این امور و سروسامان دادن به آنها کار بسیار دشواری است، اما امیدوارم بتوانم با تمام توان به اهداف باشگاه دست پیدا کنم.  

وی افزود: راه آهن در سال‌های گذشته همیشه در مسابقات لیگ برتر به دنبال سقوط نکردن به لیگ دست اول بود، و این وضع در این فصل باید به اتمام برسد، باشگاه ریشه دار فوتبال ایران نباید به دنبال سقوط نکردن بلکه باید در پی قرار داشتن در راه‌های نخست جدول راه بندی باشد، برنامه تاکتیکی و تمرینی ما از همین حالا آماده است و قصد داریم با ایجاد شرایط تمرینی متفاوت تر از سال های گذشته راه آهن را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهیم و هواداران فوتبال این فصل راه آهن متفاوتی را خواهند دید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار