اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات هفته آینده میزبان وزرای صنعت، معدن و تجارت و نیرو به منظور پاسخگویی به سوال جمعی از نمایندگان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در یکشنبه هفته جاری ضمن طرح الحاق یک بند به ماده 17 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، بررسی اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، طرح استفساریه اصلاح و الحاق یک تبصره به بند (ب) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و طرح مدیریت ادارات کل، شهرستان‌ها، نواحی و مناطق آموزش و پرورش به صورت هیأت امنایی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.
 
همچنین اعضای این کمیسیون روز دوشنبه نیز میزبان "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو برای پاسخگویی به پرسش نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار و "محمدرضا نعمت‌زاده" وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سؤال محمد سقایی نماینده استهبان و نیریز و نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار خواهند بود.
 
شایان ذکر است، اعضای این کمیسیون در جلسه روز سه‌شنبع خود نیز جمع‌بندی مذاکرات و بررسی‌های مربوط به تبصره 21 قانون بودجه سال 1393 کل‌کشور مربوط به قانون هدفمندسازی یارانه‌ها را در دستور کار دارند ضمن آنکه دستگاه‌های ذی‌ربط هفته آتی برای ارائه گزارش بند (ح) تبصره 2 گازرسانی به روستا به این کمیسیون می‌روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار