وزیر نفت گفت: دولت و قوه قضاییه به منظور نحوه دریافت بدهی بابک زنجانی هفته آینده جلسه ویژه ای را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ؛بیژن نامدار زنگنه در حاشیه ضیافت افطار جامعه اسلامی مهندسین که امروز پنج شنبه 19 تیر در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون بدهی بابک زنجانی گفت: دولت و قوه قضاییه به منظور نحوه دریافت بدهی بابک زنجانی هفته آینده جلسه ویژه ای را برگزار می کنند.
 
وی ادامه داد: تاکنون جلسات مفیدی میان دولت و قوه قضاییه برای چگونگی دریافت بدهی بابک زنجانی برگزار شده است.
 
وزیر نفت با بیان این که اموال و مایملک بابک زنجانی به درد دولت نمی خورد اظهار داشت: موضوعی که مطرح است فروش اموال بابک زنجانی است و این که چگونه بتوانیم پول این اموال را به حساب دولت واریز کنیم.
 
وزیر نفت در پاسخ به سوالی پیرامون این که آیا اموال بابک زنجانی کفاف بدهی هایش را می دهد اظهار داشت: اموال بابک زنجانی 40 درصد بدهی هایش هم نمی شود و زنجانی بدون احتساب جریمه دیرکرد بیش از 8 هزار میلیارد تومان به دولت بدهکار است در حالی که در بهترین حالت اموال او به 3 هزار میلیارد تومان هم نمی رسد.
 
زنگنه در پاسخ به سوالی پیرامون تاثیر مذاکرات هسته ای در افزایش فروش نفت بیان داشت: ما تحریم هایی را که از جانب غربی ها وضع شده است به رسمیت نمی شناسیم و موظفیم تا تلاش خود را برای بالا بردن رقم صادرات نفت به کار بریم و آن ها هم تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا اجازه ندهند چنین امری میسر شود.
 
وزیر نفت در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در مقطع زمانی ترسیم شده بتوانیم به سقف صادرات پنج میلیون بشکه نفت در روز برسیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، زنگنه ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار