مسابقه فوتبال میان تیم های ملی هلند و برزیل برای كسب مقام سوم جام جهانی بامداد یكشنبه در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا برگزار می شود .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی این رقابت از شبكه سیه سیما پخش خواهد شد و مخاطبانی كه گیرنده های خود را روی كانال در نظر گرفته شده برای پخش تصویر با سیستم HD تنظیم كرده اند می توانند این بازی را ساعت 30 دقیقه بامداد با كیفیت بالاتری تماشا كنند .
 
جمیل حمودی از الجزایر داور بازی رده بندی جام بیستم خواهد بود .
 
تیم ملی برزیل كه به عنوان سرگروه توانست به مرحله یك هشتم نهایی صعود كند ، با غلبه بر تیم‌های شیلی و كلمبیا راهی مرحله نیمه نهایی شد اما با شكست تحقیرآمیز هفت بر یك برابر آلمان امیدهایش برای قهرمانی از بین رفت و اكنون باید برای كسب عنوان سومی برابر هلند قرار گیرد .
 
برزیل تاكنون در سه دیدار رده‌بندی در جام جهانی حاضر بوده است كه دو بار به پیروزی رسیده و یك بار نیز شكست خورده است. اولین بار در جام جهانی 1938 موفق شد سوئد را با نتیجه 4 بر 2 شكست دهد. برزیل در جام جهانی 1974 برابر لهستان شكست خورد و در جام جهانی 1978 نیز موفق شد ایتالیا را در دیدار رده‌بندی شكست دهد.
 
تیم ملی هلند نیز جام بیستم را با سه پیروزی در مرحله گروهی آغاز كرد . این تیم سپس موفق شد مكزیك را در دور یك هشتم نهایی در دقایق پایانی شكست دهد و در مرحله بعد نیز كاستاریكا را با ضربات پنالتی از پیش‌رو برداشت . "لاله های نارنجی" در مرحله نیمه نهایی برابر آرژانتین به میدان رفتند كه در ضربات پنالتی با نتیجه‌ چهار بر دو شكست خوردند و به دیدار رده بندی راه یافتند. هلند تاكنون یك بار در رد سال 1998 در دیدار رده‌بندی جام جهانی حاضر بوده است كه با نتیجه 2 بر یك برابر كرواسی شكست خورد .
 
برزیل و هلند تاكنون یازده بار با هم بازی كرده‌اند كه سهم هر تیم سه برد بوده است. پنج دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است . دو تیم چهار سال پیش در آفریقای جنوبی نیز برابر هم به میدان رفتند كه هلند موفق شد با نتیجه‌ دو بر یك برزیل را شكست دهد و زردپوشان را از جام نوزدهم حذف كند .
برچسب ها: مقام ، جام ، غلبه ، گروه ، کانال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار