برنامه "عصر بخیر تهران" امروز با موضوع عفاف و حجاب از ساعت 17 همراه شنوندگان رادیو تهران است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "عصر بخیر تهران" كاری از گروه اجتماعی و خانواده است كه با چهار مولفه دین، اخلاق، امید و آگاهی هر روز جز جمعه‌ها از ساعت 17 تا 18 ، شیوه های صحیح زندگی را آموزش می دهد.

این برنامه شنبه 21 تیر به مناسبت روز عفاف و حجاب به این مقوله اختصاص یافته است، و فردا 22 تیرماه، به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی( ع) و روز اكرام روی آنتن می رود.

در برنامه "عصر بخیر تهران" هر روز كارشناس جامعه شناس درباره روش ها و شیوه های صحیح زندگی، الگوی سبك زندگی مدرن و موضوع روز برنامه با شنوندگان صحبت می كنند.

تبیین شعار سال و تشریح آن در گفت وگو با نمایندگان مجلس و بخش‌های متنوع همچون عصرانه هنری، سرگرمی‌های مجازی، میزی برای حرف، پستچی، اخبار شنیدنی از دنیای ورزش و دنیا برعكس از دیگر آیتم های برنامه است.
 
در بخشی با عنوان " دنیا برعكس " همه چیز به زبان طنز برعكس اتفاق می افتد و در " میزی برای حرف " تاكید بر ضرورت تداوم بسترهای ارتباطی در خانه های ایرانی دارد.
 
ورزش همیشه دنیای جذاب و پر حاشیه ای دارد، محمد میر در " تیتر های داغ " "عصر بخیر تهران" ، حاشیه های جذاب و خبرهای روز را با چاشنی طنز تقدیم مخاطبان رادیو تهران می كند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار