به گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عناوین اصلی سخنرانی روستا در این نشست تعریف بازاریابی پاسخگو، ارکان، اهداف، وآثار بازاریابی پاسخگو، و چگونگی پاسخگو بودن بود.
وی اظهار داشت: بازاریابی پاسخگو نگرش و رویکردی نوین، پویا، و مسئولانه برای پاسخ یافتن و پاسخ دادن به نیازها و نیازمندان در بازارهای گوناگون است.
روستا در ادامه اهداف اصلی بازاریابی پاسخگو را برشمرد و گفت: رضایت ذی نفعان به ویژه مشتریان همیشگی و مخاطبان خاص، موفقیت در افزایش سهم بازار، درآمد و سود، افزایش و حفظ برتری و سرتری در رقابت، ماندگاری و پایداری در بازار و کسبوکار، پذیرش و پشتیبانی جامعه و مردم مهمترین اهداف بازاریابی پاسخگو به شمار میروند.
در پایان حسین حاجیان برزی، رئیس انجمن بهرهوری ایران با اهدای لوح تقدیر انجمن به روستا از زحمات وی قدردانی کرد.
انتهای پیام/