آب و هوای بمبارانی غزه در سایه سکوت رسانه‌های غرب

شادمانی شهرک‌نشینان صهیونیست هنگام رونمایی از نسل‌کشی فلسطینی‌ها/ گروه‌های عزالدین قسام پیش از عملیات، زیر آب نماز اقامه کردند + فیلم

پس از گذشت چندین روز از کشتار مردم بی‌گناه غزه و در سایه بی‌تفاوتی سازمان ملل و رسانه‌های غربی، برخی هنرمندان، عکاسان و رسانه‌‌ها سعی دارند با ابزار خود این جنایات وحشیانه را بازتاب دهند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، با گذشت  6 روز از حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه، صدها نفر شهید و مجروح شده‌اند که به گزارش سازمان ملل بیش از 77 درصد آنها، زنان و کودکان بیگناه هستند.

در سایه بی‌تفاوتی سازمان ملل نسبت به این نسل‌کشی و در میان سکوت رسانه‌ای غرب، برخی هنرمندان، عکاسان و رسانه‌ها، هرکدام با ابزاری که دارند، سعی می‌کنند این جنایات وحشیانه را بازتاب دهند.

به عنوان نمونه یک عکاس دانمارکی عکسی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که در آن شهرک‌نشین‌های صهیونیست به تماشای بمباران غزه نشسته‌اند و با شنیدن صدای انفجار کف می‌زنند و یا تصاویری نشان می‌دهد که در حالی که آب و هوای شهرهای مختلف دنیا آفتابی یا بارانی است، آب و هوای غزه بمبارانی است.

گردان‌های عزالدین قسام به تازگی غواص‌هایی را آموزش داده که عملیات‌های خود را علیه مواضع رژیم صهیونیستی به اجرا گذاشته‌اند، آنها پیش از اجرای عملیات در زیر دریا به اقامه نماز پرداختند که تصاویر و عکس‌های آنها بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۲ تير ۱۳۹۳
خورشید همیشه پشت ابر نمیمونه و بلاخره میرسه اون روزی که قائم ال محمد قیام کنه و انتقام همه ی این وحشی گری ها رو بگیره ای کاش به جای ساختمون سازمان ملل حداقل یه مدرسه ساخته میشد که یه سودی هم داشت..........