رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری کشورمان در خصوص برگزاری لیگ جوانان گفت: دومین مرحله لیگ با حضور 15 تیم حاضر در دور قبل پیگیری خواهد شد.

محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دومین مرحله از لیگ جوانان با حضور تیم هایی که در دوره قبل حاضر بودند پیگیری خواهد شد و فقط در بخش پیست با 6 رشته کارشان را پیگیری خواهند کرد. در بخش های سرعت، نیمه استقامت و مسابقات لیگ جاده جوانان، بعد از ماه مبارک رمضان دومین مرحله اش اجرا خواهد شد و تیم های حاضر ظهر امروز در مجموعه ورزشی آزادی پذیرش خواهند شد تا امشب رقابت خود را با یکدیگر به مدت 3 روز انجام دهند.

وی در خصوص اولین مرحله لیگ تریال که شب 20 تیر ماه انجام شد خاطرنشان کرد: اولین مرحله لیگ تریال بسیار خوب انجام شد و 15 تیم از استان های مختلف با توجه به اولین دوره برگزاری آن حضور به هم رساندند و استقبال مردم نیز از این مسابقات عالی بود و هیئت های دوچرخه سواری استان های دیگر درخواست کردند که مراحل بعدی این لیگ را به میزبانی آنها انجام دهیم و ما نیز پس از بررسی شرایط استان ها نام کاندیدای میزبان مرحله بعد را اعلام خواهیم کرد.

وفایی درباره برگزاری مرحله بعد لیگ برتر دوچرخه سواری تصریح کرد: برگزاری لیگ برتر بستگی به تنظیم برنامه های تیم ملی برای بازی های آسیایی دارد و اینکه اکثر دوچرخه سواران باشگاه ها در اردوی برون مرزی به سر می برند و ما نمی توانیم در حال حاضر لیگ برتر را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: بعد از بازگشت ملی پوشان از اردوی چک، در نشستی با کمیته فنی و کادر تیم ملی تصمیم خواهیم گرفت که مرحله دوم را بعد یا قبل از بازی های آسیایی برگزار کنیم.

وفایی در پایان گفت: لیگ دسته یک دوچرخه سواری نیز روزهای 30 و 31 مرداد ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار