فرماندار شهرستان دماوند گفت: آبگیری سد وادان می ‌تواند به کشاورزان منطقه آبسرد و کیلان کمک کند.

ناصر محمودی ‌فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: به لطف خداوند متعال، اقدامات خوبی به تازگی در این زمینه صورت گرفته که بحث آبگیری سد وادان به عنوان طرح جدیدی مورد کارشناسی و بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح اولیه به تصویب رسیده است، افزود: امیدواریم با نشست ‌هایی که در استانداری تهران برگزار شده، نگرانی ‌ها ‌برطرف شود.

محمودی ‌فرد اضافه کرد: چاه‌ هایی که قرار بود در منطقه اتکا ساخته شود، به جای دیگری منتقل و این مشکل اساسی نیز رفع می ‌‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به مشکلات آب روستایی و شهری مناطق کیلان و آبسرد افزود: اعتبارات خوبی در خصوص مشکلات آب روستایی پیش ‌بینی شدهو با تلاش مسئولان قرار است که مدیریت آب روستایی طی فرایندی به آبفای شهری انتقال پیدا کند که قطعا مشکلات رفع می‌ شود.

وی از شهرداری کیلان در خصوص تأمین هزینه اصلاح لوله‌ های آب شرب روستای بیدک تقدیر کرد.

محمودی ‌فرد یکی دیگر از مشکلات اساسی شهرستان دماوند را وجود انشعابات غیر مجاز دانست و افزود: این موضوع سبب کاهش سفره‌ های زیر زمینی شده که سعی کردیم تا حدی با کمک دستگاه‌ های مربوطه، این امر را کنترل کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز در دماوند مدیریت و از وضع نابسامانی که داشت خارج شد، افزود: همه دستگاه‌ ها دست به دست هم دادند و از ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه جلوگیری کردند/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.