عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي از اختصاص 20 درصد از درآمد مالیات بر ارزش افزوده برای عمران روستاها و شهر هاي زير ۵۰ هزار نفر جمعيت خبر داد.

محمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: مهمترين کار همه مسئولان تامين رضايت مردم است و مسئولان با مردم صادقانه سخن بگويند و با ديگر مردم هيچ گونه فرقي ندارند و بايد انسجام اجتماعي و وحدت و رضايت مردم را حفظ کنيم.

وي به مشکلات به وجود آمده در عراق اشاره کرد و گفت: عراق يکي از جبهههاي خط مقاومت است و اگر مردم عراق در صحنه بودند امروز اين کشور شاهد مشکلات امنيتي نبود.

دهقان تصريح کرد: عراق به خاطر اينکه مردم به حکومت، جامعه و واقعيتها بيتفاوت بودند و همچنين افرادي که در عراق به حاکميت رسيدند از ظرفيت مرجعيت به جهت ثبات و پايداري استفاده نکردند امروز شاهد مشکلات عديدهاي است.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: امروز واقعيت اين است که عراق برنامه اصلي نيست بلکه دشمنان هدفشان ايران است.

دهقان به پروژههاي عمراني شهرستان چناران اشاره کرد و گفت: در سال جاري بخش عمدهاي از راههاي روستايي آسفالت خواهد شد و همچنين پروژه قطار شهري مشهد گلبهار به چناران در حال انجام است و در حال حاضر قرار داد 10 کيلومتر آن بسته شده است.

نماينده مردم چناران در مجلس شوراي اسلامي افزود: کنارگذر چناران فعال است و تا پايان سال رسما به بهره برداري خواهد رسيد.

وي بيان کرد: يکي از اقدامات مهم که در مجلس پيگير بوديم اختصاص 20 درصد از درآمد ماليات بر ارزش افزوده براي روستاها و شهر هاي زير 50 هزار نفر جمعيت به جهت خريد و تجهيز ماشين آلات سنگين است که اين مهم نيز در مجلس به تصويب نمايندگان رسيد

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: مالیات ، ارزش ، افزوده ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.