سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت: با توجه به تمرینات مستمر و با برنامه‌ای که آزاد‌کاران نوجوانان در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتند باید روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار بگیریم.

سید مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا زمان چندانی مناسبی نداشتیم و به هیمن دلیل نتوانستیم نتیجه ای مورد نظر خود را کسب کنیم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:پس از مسابقات قهرمانی آسیا بلافاصله با برگزاری اردوهای تیم ملی کار خود را به صورت جدی آغاز کردیم و با توجه به زمان مناسبی که در اختیار داشتیم روند تمرینات طوری بود که هم اکنون در تمامی اوزان بچه ها از نظر جسمی و فنی به آمادگی لازم رسیده اند.

دارنده مدال برنز المپیک افزود:از آنجایی که کشتی گیران در رده سنی نوجوانان تجربه لازم وکافی را ندارند تنها دغدغه ما مسائل روحی و روانی است که امیدوارم روز مسابقه شانس با ما یار باشد و از هر نظر بچه ها آماده رویارویی با حریفان خود باشند.

دارنده دو مدال برنز جهان خاطرنشان کرد:هر چند از نظر تیمی با توجه به تغییراتی که نسبت به سال گذشته داشتیم تا اندازه ای ضعیف تر هستیم اما من به شاگردانم اعتقاد دارم و مطمئن هستم اگر دچار حوادث کشتی نشویم به راحتی روی یکی از سکو های قهرمانی قرار خواهیم گرفت.

رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 23 تا 30 تیرماه در کشور اسلواکی برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، آزاد ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار