مسئول کمیته امور سینمایی ستاد اجرایی بیست و هشتمین دوره جشنواره بین اللملی فیلمهای کودکان و نوجوانان دراصفهان گفت: 318 عنوان فیلمنامه برای انتخاب و ساخت به واحد دبیرخانه فیلمنامه های جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان اصفهان ارسال شده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، سید محمد طباطبایی افزود: از این تعداد، 50 فیلمنامه برای ساخت فیلم و شرکت در بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان انتخاب می شود.
وی با اشاره به استقبال فیلم نامه نویسان و فیلم سازان در ارسال آثار خود به این جشنواره اظهار کرد: این استقبال و حجم بالای فیلمنامه باعث شد که زمان خواندن فیلمنامه و ارزیابی آنها از یک هفته به دوهفته افزایش پیدا کند.
طباطبایی با بیان اینکه در این راستا حدود چهارهزارو 500 صفحه فیلم نامه توسط هفت نفر از کارشناسان فیلم نامه نویسی خوانده می شود افزود: فیلم نامه های انتخاب شده با موضوع کودک و نوجوان برای ساخت فیلمهای کوتاه و زیر 45 دقیقه برای شرکت و اکران در بیست و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان است.
وی گفت: اسامی فیلمنامه های برگزیده و کارشناسان تا پایان تیرامسال اعلام می شود.
بیست و هشتمین دوره جشنواره بین اللملی فیلمهای کودکان و نوجوانان اصفهان از11لغایت14 مهرامسال در این شهر برگزار می شود. /س


 

برچسب ها: اصفهان ، ارسا8 ، 318 ، فیلمنامه ، به ، واحد ، دبیر ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.