با حضور معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ، بیستمین مرکز نیکوکاری کمیته امداد خراسان جنوبی در بیرجند افتتاح شد.

با حضور معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

افتتاح بیستمین مرکز نیکوکاری کمیته امداد خراسان جنوبی در بیرجند

با حضور معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ، بیستمین مرکز نیکوکاری کمیته امداد خراسان جنوبی در بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در این مراسم گفت: تا کنون در سطح استان19 مرکز نیکوکاری به بهره برداری رسیده بود که شمار این مراکز به 20 مرکز رسید.

حسینی با بیان اینکه ایجاد مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان سال گذشته در استان آغاز شده افز.د: امسال 15 مرکز نیکوکاری در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد که از این تعداد چهار مرکز در ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از یک میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی جمع آوری شده ، تصریح کرد: از این میزان 750 میلیون تومان کمک غیرنقدی و 250 میلیون تومان کمک نقدی بوده است.

وی اظهار کرد: تا کنون 42 هزار و 201 نفر به مراکز نیکو کاری کمیته امداد مراجعه کرده اند که از این تعداد 31 هزار و 103 نفر نیازمند تشخیص داده شده اند.

حسینی خاطرنشان کرد: تا کنون 750 نیکوکار حامی طرح اکرام در مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی جذب شده اند و همچنین یک هزار و 702 نیروی افتخاری در این مراکز با کمیته امداد همکاری دارند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی همچنین یادآورشد: کمک های جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری در هر محله به نیازمند همان محله کمک می شود.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.