تیم ملی بسکتبال ایران که در پایان نیمه اول بازی با اندونزی تنها 3 امتیاز با حریف فاصله داشت در نهایت با اختلاف 30 امتیاز اندونزی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال ایران در روز سوم مسابقات کاپ آسیا با ترکیب ذخیره در دیدار مقابل اندونزی به میدان رفت.

بچیروویچ برای این بازی سامان ویسی، یونس لاله زاده، محمدرضا اکبری، آرمان زنگنه و اصغر کاردوست را در ترکیب اولیه قرار داد. ارسلان کاظمی هم بعد از اتمام لیگ تابستانی NBA به سایر ملی پوشان ملحق شده و 3 دقیقه در کوارتر اول که با نتیجه 27 بر 13 به نفع ایران تمام شد، بازی کرد. ارسلان که در جام جهانی 2010 و بازی های 2011 ووهان همراه تیم ملی حضور داشت در دقیقه چهارم بازی جایگزین محمدرضا اکبری شد.

باخت 11 امتیازی در کوارتر دوم!

نیمه اول بازی با اندونزی در حالی با نتیجه 36 بر 33 به نفع ایران تمام شد که کوارتر دوم با نتیجه 20 بر 9 به نفع اندونزی به پایان رسید. کاردوست با 14 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکن نیمه اول بود. پرتاب های 3 امتیازی ایران در نیمه اول این دیدار هم با 13 اقدام، زیر 10 درصد بود.

بازیکنان ایران در کوارتر سوم عملکرد نیمه اول خود را جبران کرده و با نتیجه 24 بر 5 برنده شدند. در کوارتر چهارم هم اختلاف بالای 20 امتیاز برای ایران تثبیت شد.

حامد حدادی و اوشین ساهاکیان تنها بازیکنانی بودند که در تمام دقایق بازی روی نیمکت نشستند اما تمام بازیکنان دیگر حداقل 10 دقیقه فرصت بازی پیدا کردند. ارسلان هم در نیمه دوم آمار بهتری نسبت به نیمه اول داشت و آمار دبل دبل از خود به جا گذاشت.

بازی در نهایت با نتیجه 77 بر 47 به نقع ایران تمام شد.

پیروزی اردن در بازی اول

تیم ملی اردن در اولین بازی امروز با نتیجه 70 بر 53 سنگاپور را شکست داد. الحمارشه با 13 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن اردن در این دیدار بود.
برچسب ها: اندونزی ، ایران ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار