دانشجویان پسر از 95 دانشگاه و در 8 رشته در دوازدهمین المپیاد ورزشی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ سیدعماد حسینی دبیر کل اجرایی دوازدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی طی سخنرانی در نشست خبری این المپیاد گفت: دوازدهمین المپیاد با توجه به زمان اندکی که در دانشگاه شهید بهشتی صورت می‌گیرد چنانچه آمار کلی المپیاد این طور است که از بین تمام دانشگاه‌های سراسر کشور و در مجموعه وزارت علوم به غیر از دانشگاه‌ آزاد و دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان پسر از میان 95 دانشگاه و در 9 رشته و دانشجویان دختر از میان 80 دانشگاه و در 8 رشته طی 10 روز در المپیاد حضور دارند.

حسینی تصریح کرد: 2 هزار نفر در بخش دختران و 2300 نفر در بخش پسران در این المپیاد حضور دارند.

وی اظهار داشت: دختران در تیم‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز،‌دو و میدانی و تکواندو در روزهای 16 و 17 مرداد ماه و پسران در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز،‌ دو و میدانی، تکواندو، کشتی و شنا در روز 29 مرداد در این المپیاد حضور دارند.

حسینی در ادامه گفت: در بخش‌های دانشگاهی همزمان با برگزاری المپیاد جشنواره همگانی نیز برگزار می شود. از جمله دیگر برنامه‌های دانشجویان به صورت مستقل می‌توان به جُنگ‌های شبانگاهی اشاره کرد که در مکان‌های استراحت دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله جوایز این المپیاد بخشی از آن به صورت اسپانسر است و بخشی توسط دانشگاه به دانشجویان برتر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار