شهرامی گفت: با گذشت 2 ماه از شروع طرح تحول، پزشکان از این طرح استقبال قابل توجهی کرده‌اند و روز به روز با افزایش ثبت نام پزشکان در این طرح روبرو هستیم.

علی شهرامی معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: برای حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم از ابتدای خرداد این طرح در سراسر کشور اجرا شد که با یکسری از برنامه‌های حمایتی برای ماندگاری و جبران حمایت‌های پزشکان 293 نفرر مشمول این طرح شدند. 

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه افزایش دستیابی بیماران به خدمات تخصصی پزشکی است که در واقع برنامه‌‌هایی طراحی شد که پزشکان متخصص و عمومی در این شهرها بصورت تمام وقت حضور داشته باشند. 

وی ادامه داد: با گذشت 2 ماه از شروع این طرح پزشکان استقبال قابل توجهی داشته‌اند و تقریبا 2950 پزشک عمومی و متخصص در 32 رشته تخصصی ثبت نام و درخواست ورود به این طرح را داشته‌اند. 

شهرامی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت تصمیمی که برای روند اجرای این برنامه گرفته است این است که تشویقی پزشکان این طرح را بصورت ماهانه پرداخت کند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۳ تير ۱۳۹۳
وزیر ومسئولین محترم چرابه مردم نمیگوئید مشکل نیاز به متخصص در مناطق محروم حل شد!!!!تعهد 12 ساله ما سهمیه زنان در کنار این پزشکان محترم
که شبانه روزی در خدمت مردم متاطق محروم از تجهیزات پزشکی تخصصی به نظرتان بی معنی نیست!!این سند دیگری است بر اینکه رو راست نیستید به مردم چیز دیگری میگوئید تا موفقیتتان را ثابت کنید وبه ما چیز دیگر!!!
آخرین اخبار