مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری کشورمان در خصوص اعزام رکاب زنان کشورمان به مسابقات ایتالیا گفت: ملی پوشان کشورمان جهت حضور در مسابقات فلونزای ایتالیا به این کشور اعزام شدند.

  مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: 3 نفر از ملی پوشان کشورمان، محمود پراش، حسن درپشتی و محمد گنج خانلو که در رشته سرعت رکاب می‌زنند به مسابقات 6 روزه فلونزای ایتالیا اعزام نشدند تا در آن جا با دیگر رکاب زنان کشورها به رقابت بپردازند تا محکی برای مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی باشد و پس از آن به محل کمپا تیم‌های ملی کشور جمهوری چکا خواهند رفت تا در آن جا تمرینات خود را زیر نظر پاول بوران پیگیری کند. 
وی افزود: گروه باقی مانده از ملی پوشان رکاب زن کشورمان آخر این ماه به کشور چک اعزام خواهند شد تا به دیگر رکاب زنان ملحق نشوند و در آن کشور مسابقات دیگری در کشورهای آلمان، فرانسه و چک خواهند داشت.
وی درخصوص حضور ملی پوشان رکاب زن کوهستان کشورمان در اردوی مجموعه ورزشی آزادی بیان کرد:  رکاب زنان کوهستان کشورمان تا پایان ماه رمضان در اردوی آزادی خواهند ماند و پس از آن به مدت 10 روز استراحت خواهند کرد.  دوباره به اردو باز می‌گردند تا اواخر خرداد ماه به مسابقات بین‌المللی ترکیه و بعد از آن مسابقات استانبول اعزام نشوند و انتخاب این نفرات بستگی به نظر هنر یک سرمربی کوهستان دارد تا ببینند که رکاب زنان کوهستان چه عملکردی را از خود نشان داده‌اند.
 انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار