معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی کم کردن فشار کاری واحدهای اجرایی این سازمان را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای تحقق این هدف ارائه خدمات غیرحضوری و برون‌سپاری با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،‌ محمدحسن زدا همزمان با هفته تأمین‌اجتماعی در جمع کارکنان این سازمان، گفت: باید با استفاده حداکثری از فن‌آوری به دنبال کم کردن مراجعه به شعب باشیم و این کار رضایتمندی بیشتر بیمه‌شدگان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به دریافت اینترنتی لیست حق‌بیمه تأمین‌اجتماعی، گفت: در آینده نزدیک ابلاغ‌های سازمان نیز به صورت الکترونیک انجام می‌شود و باتوجه به پایلوت پرونده الکترونیک بیمه‌شدگان در شعب 6 و 27 تهران از ماه‌های آینده امکان اجرای این برنامه نیز فراهم می‌شود.

وی ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان اختیاری و مشاغل آزاد را از دیگر برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد.
زدا برون‌سپاری خدمات تأمین‌اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: در این رابطه تعداد کارگزاری‌های تأمین‌اجتماعی به 270 مرکز می‌رسد که با این کار شاهد کاهش محسوس مراجعات به شعب خواهیم بود.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی از نهایی شدن طرح ماتریس همپوشانی خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح وضعیت بیمه‌ای تک‌تک ایرانیان مشخص می‌شود و شاهد بهبود فرآیند خدمت‌رسانی بیمه‌ای به مردم خواهیم بود.
 
 
 
انتهاي پيام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار