"کامران تفتی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور پروردگار را در ماه رمضان نزدیکتر از همیشه حس می‌کنم

"کامران تفتی" عنوان کرد: ماه پر برکت رمضان، زمانی برای زلال شدن دل و نزدیکی بیشتر به خداوند است.

"کامران تفتی" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: ای کاش می‌شد در طول سال حداقل 300 روز، مثل ماه رمضان بود و از بدیها دوری می‌کردیم و این خوب شدن و نیکی کردن فقط 30 روز نبود. 

وی در ادامه افزود: ماه رمضان به دلیل نان و پنیر و سبزی و خرمای سفره افطار، حلیم داغ سر اذان مغرب، برنامه‌های خیریه، آزادی زندانیها و تمام اتفاقات خوب و نیکو برای من خاطره انگیز است. 

تفتی در خصوص تجربیات بازیگریش در ماه رمضان عنوان کرد: در چند پروژه به مناسبت ماه مبارک رمضان ایفای نقش کرده‌ام. 

"رازو نیاز"، "زمانی برای پشیمانی" و "راز پنهان" تجربه‌های خوبی بودند و من هم چنان علاقمند به بازیگری در سریالها و تله فیلم‌های مناسبتی ماه رمضان و شبهای قدر هستم.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: این ماه، ماه برکت است. ممکن است برخی در شعار به برکت ماه رمضان معتقد باشند اما این واقعیتی است که در زندگی شخصی من اتفاق افتاده، من برکت را به وضوح دیده‌ام. من حضور خداوند را در زندگیم همیشه احساس کرده‌ام و این نزدیکی را در این ماه مبارک خیلی بیشتر و با وضوح بالاتری حس می‌کنم چون ماهی است که قلب‌ها نازک تر و زلالتر می شود. 

وی خاطر نشان کرد: هرکاری که از دستم بربیاید برای کودکان کار انجام می‌دهم، در حال حاضر هم تمام تلاشم را برای کمک به این قشر جامعه می‌کنم چون کودک هستند و نیاز به توجه، مراقبت و حمایت دارند.  
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار