ملی‌پوشان پینگ‌پنگ بر خلاف ورزشکاران سایر رشته‌ها هنوز اطلاعی از اینکه به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند یا خیر، ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه که شاهرخ شهنازی دبیرکل ملی المپینگ زمان مشخص شدن اینکه چه تعدادی ورزشکاران ایرانی به بازیهای آسیایی 2014 اینچئون اعزام می‌شوند را مردادماه اعلام کرده و فرصت کمی تا این زمان باقی مانده است، ملی‌پوشان تنیس روی میز هنوز با این علامت سوال روبه رو هستند که آیا به بازیهای اینچئون خواهیم رفت یا خیر؟ و یا در صورت شرکت اعزام به صورت تیمی خواهد بود یا انفرادی؟

با این وجود ملی‌پوشانی همچون نوشاد و نیما عالمیان،‌افشین نوروزی و پوریا عمرانی همچنین در بخش بانوان ندا شهسواری که شاهین حضور خود در اینچئون را بیش از سایر بازیکنان می‌داند مدتی است تمرینات خود را برای حضور در این پیکارها آغاز کردند.

نکته جالب در این تمرینات این است که خبری از اردو نیست نوروزی اهواز را برای تمرین ترجیح داده، نوشاد و نیما عالمیان در بابل تمرین می‌کنند عمرانی به همراه خواهرش وزیر نظر پدر در بابل و شهسواری هم در کرمانشانه و نزد خانواده‌اش برای بازیهای آسیایی آماده می‌شوند.

البته بازیکنان به برگزاری کمپ اشلایگر هم امید بسته و حتی پیش‌بینی کرده‌اند که در صورت برگزاری اردو قادر به کسب مدال در بازهای آسیایی هم هستند.

براساس این گزارش فدراسیون تنیس روی میز هنوز تکیف خود را برای اینکه در بازیهای آسیای 2014 اینچئون شرکت می‌کند یا خیر اعلام نکرده است و تنها زمزمه‌هایی ازمنتفی شدن اعزام تیمی و جایگزین شدن اعزام انفرادی به گوش می‌رسد با توجه به اینکه هیچ مسابقه انتخابی بین نفرات مختلف تیم ملی برگزار نشده، نحوه انتخاب بازیکنان جای سوال دارد و اینکه چه معیاری برای گزینش وجود دارد، آیا پوریا عمرانی که در آخرین مسابقات انتخابی قهرمان شده گزینه است یا نوشاد عالمیان و افشین نوروزی که از نظر رنکینگ جایگاه بهتری دارند؟ همه این علامت سوالها پشت علامت سوال بزرگتری پنهان می‌شود که آیا پینگ پنگ قصد شرکت در بازیهای آسیایی را دارد یا خیر؟

انتهای پیام/      

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار