سایت بلیچر ریپورت در گزارشی شگفتی‌های جام جهانی 2014 را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل ازبلیچر ریپورت بسیاری از بازیکنان در جام جهانی 2014 بازیهای درخشانی ارائه دادند و شگفتی‌ساز شدند.

با 25 بازیکن و تیم شگفتی‌ساز جام بیشتر آشنا شوید.

25. روملو لوکاکو (بلژیک): به دلیل مصدومیت بتکه وی جانشین او درتیم ملی بلژیک شد اما پس از عملکرد ضعیف مقابل الجزایر در اولین دیدار در جام جهانی 2014 این بازیکن به عنوان ذخیره طلایی به میدان آمد.

24. امیر حسین صادقی: تیم ایران یکی از سرسخت‌ترین تیمهای این جام به شمار می‌آید و امیر حسین صادقی نقش زیادی در دفاع محکم ایران ایفا کرد. مدافع 32 ساله تیم فوتبال استقلال با بازی خود مانع هنر نمایی هیگواین آرژانتین شد.

23. انروالنسیا (اکوادور): این بازیکن با گلهایی که مقابل سوییس و هندوراس به ثمررساند و فراتر از انتظار هواداران ظاهر شد.

22. احمد موسی(نیجریه): این بازیکن با درخشش درجام جهانی زیر 20 سال در سال 2011 راهی رسکا مسکو شد. وی دیدار مقابل آرژانتین  با بازی درخشان موفق شد 2گل به ثمر برساند.

21. تیم ملی ایتالیا: تیم ملی ایتالیا در گروه سختی قرارگرفته بود اما بسیاری انتظار داشتند این تیم با توجه به داشتن بازیکنان خوب بتواند از گروه صعود کند. ایتالیا در مقابل انگلیس با بازی خوب موفق به صعود شد اما مقابل کاستاریکا و اروگوئه تن به شکست داد.

20. تیم ملی غنا: غنا یکی از کشورهای آفریقایی بود که انتظار زیادی از این تیم در جام جهانی می‌رفت.



19. تیم ملی ایران: ترکیب منجسم ایران و طرفداری هواداران این تیم ستودنی است. تیم کارلوس کی‌روش در وقت اضافه مقابل تیم آرژانتین یک گل دریافت کرد و از این حیث شگفتی‌ساز شد.

18. تیم کهیل (استرالیا): این مهاجم با گلهای که به ثمر رساند یکی از مهره‌های تاثیرگذار استرالیا به شمار می‌آید.

17. تیم ملی فوتبال یونان: این تیم توانست با بازی‌های خوب به جمع 16 تیم راه یابد.

16- تیم ملی فوتبال مکزیک: تیم ملی فوتبال مکزیک با بازی‌های خوب به جمع 16 تیم راه یابد.
 
15- تیم ملی پرتغال: عملکرد این در جام جهانی 2014 بسیار بد بود. شکست 4برصفر مقابل آلمان و تساوی مقابل آمریکا نشان دهنده عملکرد ضعیف این تیم است.

14- ناواس (کاستاریکا): هیچ کس انتظار درخشش این بازیکن را نداشت. اما بازی‌های درخشان وی به این تیم کمک کرد در مرحله یک هشتم نهایی مقابل یونان در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

13- تیم ملی الجزایر: این تیم موفق شد مرحله گروهی کره جنوبی را در هم بکوبد. الجزایر در مرحله یک هشتم در وقت‌های اضافه مقابل شاگردان او مغلوب شد.

12- اچوا (مکزیک): دروازه‌بان مکزیک در این جام جهانی بازی‌های درخشانی مقابل رقیبان به نمایش گذاشت.

11- کریستانورونالدو (پرتغال): نا آماده بودن رونالدو در این جام بسیار مشهود بود. این بازیکن در تساوی مقابل آلمان به سختی یک پاس گل داد.

10- رون ولار(هلند): در میان بازیکنان هلند او نمایش بهتری نسبت به دیگران داشت.

9- تیم‌های منطقه کونکاکاف: تیم‌های این منطقه همگی درخشش زیادی در این جام داشتند.

8- گونزالز (کاستاریکا): این مدافع یک تنه با لوتلی را در دیدار مقابل ایتالیا مهار کرد.



7- داوید لوئیز(برزیل): این بازیکن اسطوره تیم برزیل است. اما در بازی مقابل آلمان عملکرد ضعیفی داشت.

6- خاوید ماسکرانو (آرژانتین): این بازیکن در راهپابی آرژانتین به فینال نقش بسزایی داشت.

5- تیم ملی هلند: این تیم در این جام جهانی فراتر از انتظار ظاهر شد.

4- رودریکونز (کلمبیا): این بازیکن با 6گل راه آقای گل جام لقب گرفت.

3- تیم ملی فوتبال (کاستاریکا): این تیم در جام جهانی 2014 عملکرد بسیار خوبی دانست. اما در مرحله یک هشتم با شکست مقابل هلند حذف شد.

2- تیم ملی اسپانیا: سفر تیم ملی اسپانیا در برزیل خیلی زود به پایان رسید. شکست 5بریک مقابل هلند و شکست 2برصفر مقابل شیلی بسیار شگفت‌انگیز بود.

1-  شکست 7بریک برزیل مقابل آلمان: این نتیجه برای برزیلی‌ها در حضور هزاران هوادار یک فاجعه به شمار می‌آید.عملکرد برزیل در این جام جهانی بسیار ضعیف بود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار