مرسدس اعلام کرد راه حل خوبی برای مشکل گیربکس اتومبیل نیکو روزبرگ پیدا کرده و نیروی تازه‌ای به اتومبیل او تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران روزبرگ در حالی که لیدر گرندپری بریتانیا بود، به دلیل مشکل گیربکس رقابت را ناتمام گذاشت و نتوانست به خط پایان برسد. پدی لو درباره این موضوع عنوان کرد در این روزها راه حلی برای مشکل گیربکس اتومبیل او پیدا کرده و این مشکل حل شده است.

او گفت: بعد از اتمام گرندپری بریتانیا، تمامی تمرکز ما بر روی گیبرکس اتومبیل نیکو بود. در این مدت سعی کردیم این اطمینان را به او بدهیم که دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

مانند هر اتفاقی، اینکه دلیل موضوع چه چیزی می‌تواند باشد سناریوهای خاصی را می‌طلبد. ما برای پیداکردن دلیل این موضوع تلاش بسیاری کردیم و در حالی به هاکنهایم می‌رویم که راه حلی برای این موضوع پیدا کردیم.

وی افزود:به غیر از این، در سیلورستون قطعاتی تست کردیم که به اتومبیل سرعت زیادی بخشیدند. به همین دلیل در رقابت بعدی هم اتومبیل سریع‌تری خواهیم داشت و هم در زمینه استقامت حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داریم.

توتو ولف هم در این زمینه گفت: «به آلمان می‌رویم. در حالی در این رقابت هستیم که هر دو اتومبیل مرسدس بنز نزدیک به هم رقابت خواهند کرد. هم برای آنها و هم برای تیم آخر هفته بسیار بسیار مهمی است. به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا اتومبیل‌های مرسدس بیشتر از هر رقابتی نزدیک به هم و در رده‌های بالا رقابت را تمام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار