روابط عمومی خانه فیلم پروان از ارسال یک نسخه از فیلم سینمایی "دریا و ماهی پرنده" به اسپانیا خبر داد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی موسسه هنری خانه فیلم پروان؛ فیلم سینمایی دریا و ماهی پرنده به تهیه کنندگی امیر پورکیان و کارگردانی مهرداد غفارزاده که مراحل تولید آن در اسفند ماه سال گذشته با پایان رسید و مراحل تدوین، صداگذاری و موسیقی آن هم در خردادماه انجام شد، جهت شرکت در جشنواره بین المللی سن سباستین، به کشور اسپانیا ارسال شد.
 
امیر پورکیان مدیر عامل خانه فیلم پروان اظهار داشت: متأسفانه تاکنون هیچ گونه حمایت مادی و معنوی از این اثر کاملا هنری و غیر تجاری صورت نگرفته است و با بودجه صد در صد خصوصی آن را ساخته ایم که قرار شد بنیاد سینمایی فارابی برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان از این فیلم حمایت نماید که این اتفاق هم تاکنون صورت نگرفته است.
 
پورکیان در ادامه افزود؛ قصد داشتیم در جشنواره امسال کودک و نوجوان داخلی شرکت نماییم که با توجه به بی مهری های صورت گرفته به این اثر سینمایی، امکان دارد در این تصمیم تجدید نظر نماییم.
مدیر عامل خانه فیلم پروان گفت: شرکت در جشنواره های تسالونیکی، مسکو، پوسان و همچنین جشنواره فیلم جیفونی که بزرگترین و معتبرترین جشنواره کودک و نوجوان جهان است، در دستور کار این موسسه می باشد.
 
بنابراین گزارش، خانه فیلم پروان هم اکنون ساخت پروژه عروسکی-انیمیشن "جنگل پرماجرا" را در دست اقدام دارد که قرار است از اواسط مردادماه وارد شبکه نمایش خانگی گردد.
 
بنابراین گزارش؛ در حال حاضر این موسسه جهت ساخت یک اثر سینمایی کاملا فوق العاده در ژانر اکشن، در حال مذاکره با یک کمپانی تایلندی می باشد که پس از توافقات صورت گرفته، اخبار تکمیلی آن منتشر خواهد شد.


انتهای  پیام/
برچسب ها: خانه ، فیلم ، سینمایی ، دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.