عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه، روز چهارشنبه اعلام کرد آگاهی ملی، عامل اصلی مصونیت سوریه در مقابل تحقق اهداف دشمنان است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه، عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه، روز چهارشنبه اعلام کرد آگاهی ملی، عامل اصلی مصونیت سوریه در مقابل تحقق اهداف دشمنان است.

 وزیر اطلاع رسانی سوریه، در این باره گفت آگاهی ملت از اوضاع حاکم بر کشورشان باعث شد تا مانع تحقق اهداف دشمنان شود. عاهد الزعبی تصریح کرد این مصونیت با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی بشار اسد در این انتخابات فراهم شد. 

وی گفت بشار اسد به خاطر اراده ملی، طرز فکر و تجربه‌ای که برای رهبری و هدایت کشور دارد بار دیگر به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شد. 

عاهد الزعبی افزود فرایند دموکراتیک که با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور نمود خود را نشان داد بازتاب دهنده انسجام میهن پرستی مردم سوریه در مواجه با بحران در همه زمینه از مسائل امنیتی و سیاسی گرفته تا نظامی است.

مردم سوریه در حالی توانستند این چنین انسجامی از خود نشان دهند که کشورشان گرفتار جنگ با تروریسم است. تروریسمی که هدف از آن ضربه زدن به هویت ملی کشور و نابود کردن مفهوم همبستگی عربی و در همین راستا مخدوش وتحریف کردن کردن وجهه مقاومت ملی است . 

الزعبی در ادامه به توان و قدرت مردم سوریه در برقراری امنیت و ثبات در کشور و توانایی آنها در تحقق آشتی ملی و بیرون راندن مهاجمان اشاره کرد و گفت مفهومی که ما از وطن خود داریم نه یک شهر؛ نه یک محله نه یک فرد و نه یک باور است بلکه مجموعه ای از اینهاست .
 
وزیر اطلاع رسانی سوریه خاطر نشان کرد برقراری ثبات و آشتی ملی در گرو حس مسئولیت پذیری همگان، مبارزه با فساد، گسترش فرهنگ رعایت حقوق عمومی و فردی و حمایت از نهادهای حقوقی در کشور است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار