رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در جمع اعضای هیئت رئیسه، مدیران و مسئولین قسمتها، براستفاده از امکانات و تجهیزات دانشگاه برای درآمدزایی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دکتر نادر اسدی، صرفه جویی، استفاده مناسب از امکانات و تجهیزات، مدیریت مناسب برکارها، تسهیل در امورات مربوط به دانشجویان ، حسن مسئولیت پذیری، وجدان کاری، تلاش در جهت رضایت مندی، پرهیز از کاغذ بازی و سردواندن ارباب رجوع و برخورد مناسب و درخور شأن دانشگاهی تأکید کرد.

وی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی و تکیه بر درآمدهای داخلی بوده و هیچ منبع درآمدی ندارد که باید دراین راستا با طرح های ابتکاری، فعال کردن بخش اقتصادی در کنار سایر بخش ها بتوانیم گام های اساسی برای رونق دانشگاه برداریم.

وی، به ظرفیت های آزمایشگاهی، ترابری، خدماتی و رفاهی، ورزشی و سایر پتانسیل های موجود دانشگاه اشاره کرد و بر استفاده بهینه از این امکانات برای درآمدزایی تأکید کرد.

اسدی، همچنین بااشاره به راه اندازی مدارس سما دخترانه و پسرانه در محل دانشکده علوم انسانی خواستار تلاش همکاران و اساتید مضاعف و تبلیغات مناسب برای جذب دانش اموز برای این مدارس شد.
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.