پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مدیران برنامه بازیکنان به پیشرفت فوتبال کمک می‌کنند بخاطر آنکه نوع کار آنها مشخص است.

حسین عبدی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مدیران برنامه کار مشخص دارند مشکل از جایی است که با  دلالی بخواهند از مربیان، بازیکنان و یا حتی مدیران پولی دریافت کنند در همه جای دنیا با این مسئله برخورد می‌شود فقط در ایران است که جلوی کارهای دلالان را نمی‌گیرند.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: وقتی یک استعداد ناب وارد این سیستم نشود استعدادش رشد نمی‌کند و همین جریان باعث می‌شود که فوتبال ایران رو به عقب پیش برود و همین بازیکن اگر با ارتباط ناسالم بخواهد وارد تیمی بشود از جریان مسابقات خارج می‌شود.

عبدی تصریح کرد: اگر مدیران برنامه‌ کارشان را درست و اصولی و در چارچوب و مقررات انجام دهند به فوتبال کشورمان کمک می‌کنند.

وی در مورد نتیجه‌گرایی تیم‌ها اذعان داشت: تیم‌های ما دنبال این هستند که فقط نتیجه بگیرند و چقدر بودجه دارند که آن را هزینه کنند.

وی در مورد‌ آکادمی‌های فوتبال کشور تصریح کرد: آکادمی‌های فوتبال معمولاًخیلی ضعیف هستند و به تیم‌ها خلاصه می‌شوند تیم‌های دولتی یک بخشی از خود را برای آکادمی‌ها سرمایه‌گذاری کردند اما تیم‌های دیگر از آکادمی خبری نیست.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: بخاطر اینکه تیم‌های ما دولتی هستند و بکارگیری مدیران غیرحرفه‌ای و عدم ارتباط فوتبال ایران با خارج از کشور و فوتبال ایرانی تیم‌های ما فقط هزینه می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۱۴:۲۸ ۲۷ تير ۱۳۹۳
ازمردانگی و معرفت ودانش وغیرت وگذشت ومردمداری وپاکی وهرخصلت خوب هم خبری نیست.
آخرین اخبار