ابراهیم خوشحال مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 17 در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در اردیبهشت سال جاری 2446 پیام در سامانه 137 ثبت و رسیدگی شد.
ناظر علی سامانه 137 افزود: بیش از 2هزار بار شهروندان با سامانه تماس گرفتند که از این تعداد پیام 798 پیام مربوط به ناحیه یک 898 پیام مربوط به ناحیه 2 728 پیام مربوط به ناحیه 3 میباشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جهت جلب رضایت شهروندان و رسیدگی، مشکلات آنها تمام پیامهای ثبت شده در این سامانه رسیدگی شد.
انتهایپیام/