مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه17 از رسیدگی و ثبت 2446 پیام در سامانه 137 خبر داد.

ابراهیم خوشحال مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 17 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در اردیبهشت سال جاری 2446 پیام در سامانه 137 ثبت و رسیدگی شد.

ناظر علی سامانه 137 افزود: بیش از 2هزار بار شهروندان با سامانه تماس گرفتند که از این تعداد پیام 798 پیام مربوط به ناحیه یک 898 پیام مربوط به ناحیه 2 728 پیام مربوط به ناحیه 3 می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جهت جلب رضایت شهروندان و رسیدگی، مشکلات آن‌ها تمام پیام‌های ثبت شده در این سامانه رسیدگی شد.

انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: سامانه ، ثبت ، رضایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار