نمایش سلامت این هفته شبکه رادیویی سلامت با موضوع "قلب خالی" از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، نمایش «قلب خالی» را میترا صدوقیان زاده به رشته تحریر درآورده و سردبیری آن را نسرین ادهمی بر عهده دارد که داستان مادری را به تصویر می کشد که با داشتن علاقه بسیار به فرزندش، او را در تصادف جاده ای از دست می‌دهد.

در خلاصه ای از داستان آمده است: سوری، وسايل پذيرايي پسرش را كه از شمال براي ديدار والدينش راهي تهران است، تدارك مي بيند. وی با شنیدن صدای زنگِ در، شادمان به استقبال پسرش مي رود؛ اما به جاي او، پليس جلوي در خانه ظاهر شده، و خبر تصادف و مرگ سهيل را به مادر مي دهد. سوری در طول مراسم عزا، بدون اين كه اشكي بريزد، با لبخندي از عزاداران پذيرايي می‌كند.

این نمایش به کارگردانی حمید منوچهری با حضور بازیگرانی چون صفا آقاجاني، داوود حيدري، مژگان عظيمي، پانته آ مهدي نيا، شيرين سپه راد، مهدي نعیمي مقدم، محمدرضا قلم بر، صاحبه عظيمي، محمودرضا قديريان و به تهیه کنندگی فرانك ترابی، صدابرداری هادی ابوالفضلی، افکتور مهدی افشین نژاد و کارشناسی دکتر حسین اعرابی تقدیم شنوندگان صدای سلامتی می‌شود.

گفتنی است، برنامه ای 35 دقیقه ای «نمایش سلامت» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که جمعه هر هفته از ساعت 13:20 تا 13:55 بر موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: قلب خالی ، شبکه ، رادیو ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.