سمیه فراهانی، از اعضای گریم و ماسک خانه تئاتر ایران، با همکاری واحد کارآفرینی دانشگاه هنر کارگاه ماسک با محوریت موسیقی و متن آبان ماه برگزار می کند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، سمیه فراهانی، از اعضای گریم و ماسک خانه تئاتر ایران ، با همکاری واحد کارآفرینی دانشگاه هنر کارگاه ماسک با محوریت موسیقی و متن برگزار می کند.  

طی این کارگاه 12 جلسه ای که به  گروهی و کارگاهی برگزار خواهد شد به صورت یک ترم از مقدمات قالب گیری و ساخت ماسک تا بررسی متون نمایشی  و آثار موسیقایی مورد بحث قرار خواهد کرد. 

این کارگاه 2 ساعته که یک روز در هفته پنج شنبه ها در تابستان 93 برگزار می شود در پایان هر ترم به هنرجویان این کارگاه از جانب " دانشگاه هنر" گواهی پایان دوره اعطا خواهد کرد. 

لازم به ذکر است این کارگاه شامل دو بخش تئوری و عملی توام خواهد بود.

علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به صورت حضوری به آدرس چهارراه ولیعصر، رو به روی پارک دانشجو، کوچه بالاور، پ 4 ،ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر ، ط اول و یا چهارم مراجعه نمایند و یا با شماره ی تماس های 66477894 ، 66482734 ( واحد کارآفرینی ) و یا 66477852 و 66477859 داخلی 401 و 402 ( مدیریت آموزش ) تماس حاصل فرمایید. 




انتهای پیام/اق
برچسب ها: نمایشگاه ، گریم ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار