کارشناس فوتبال گفت: می‌توانیم امکانات ورزشی مناسبی برای برگزاری اردوها و زیرساخت تیم‌ها در ایران به خاطر چهار فصل بودنش محیا کنیم.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از اردوهای سفر ترکیه افزود: تیم‌های حاضر دراردوهای ترکیه به خاطر امکاناتی نظیر بدنسازی و جکوزی مناسب را برای تیم‌هایی کنیم و سطح کیفیت زمین‌ها را برای تمرینات بازیکنان بالا ببریم و همچنین رسیدگی به تغذیه آنها را مدنظر داشته باشیم می‌توانیم اردوهای مناسبی را در کشور خودمان برگزار کنیم و این کار فقط از عهده مسئولین برمی‌آید و این رسیدگی باعث می‌شود که تیم‌هایی که اردوهای خارج از کشور را برای تیم‌هایشان برنامه ریزی می‌کنند کمتر ارز را از داخل ایران خارج کنند.

وی همچنین درباره ارزیابی اش از سقف قرارداد بازیکنان اظهار داشت: باشگاه‌ها باید با توجه به بودجه‌ای که فدراسیون برای آنها در نظر گرفته، سقف قراردادهایشان را تنظیم کنند و طبق آن عمل شود و نباید بیشتر از مبلغ قید شده تجاوز کند چرا که این کار غیر قانونی و در حرفه ورزش نامناسب است.  

وی در ادامه بیان کرد: باشگاه‌ها اگر درآمدزایی داشته باشند می‌توانند از درآمد خود هر بازیکنی را ب اهر سقف قرار داد بگیرند ولی اکثر باشگاه‌ها دوست ندارند که از درآمد خود باشگاه خرج کنند و بیشتر ترجیح می‌دهند که سقف قرارداد بازیکنانشان از بودجه در نظر گرفته از سوی دولت باشد ولی تمام این حرف‌ها مقطعی است و باشگاه‌ها به هر صورتی که می‌خواهند سقف قرارداد را با بازیکنان خود تعیین می‌کنند.  

محمودی درباره اینکه کدام تیم‌ها در لیگ برتر از نظر آمادگی بهتر است افزود: تیم‌های حاضر در لیگ برتر هر کدام به نسبت از خوبی ها برخوردار است ولی 3 تیم به نظر من از همه آماده تر هستند و تیم‌های سپاهان استقلال و پرسپولیس از نظر نقل و انتقالات در وضعیت بهتری قرار دارند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: محمودی ، فوتبال ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار