سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژه برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان گفت: تنوع برنامه‌هایی که صدا و سیما برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است قابل تقدیر است.

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار رادیو وتلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: با اشاره به روزه‌داری مردم در ماه رمضان، ماه خودسازی و پاکی است. این ماه می‌تواند تمام رسوبات گناه و بدی را از انسان‌ها بزداید و نوعی آرامش و معنویت را به زندگی ببخشد.

وی افزود: امیدوارم در شب‌های قدر هم این مسئله را دنبال کنیم و بتوانیم به درگاه معنویت تقرب پیدا کنیم چراکه اجر این شب‌ها از هزار ماه بیشتر است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ماه رمضان برکات و نزول الطاف خداوند بر همه مسلمانان جاری می‌شود، اظهار داشت: عبادات و راز و نیاز بندگان در این ماه می‌تواند دریچه‌های تازه‌ای برای گشایش‌های معنوی باز کند.

نعمتی در ادامه به تنوع برنامه‌های ویژه صدا و سیما برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: پخش قرآن در شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون در ماه رمضان می‌تواند باعث نزدیکی مردم به کلام خدا شود چراکه این ماه، بهار قرآن نام دارد.

نماینده مردم اسدآباد همچنین افزود: حضور علما و روحانیون دینی و صحبت‌های آن‌ها در مورد احکام اسلامی و برنامه های تلویزیونی از دیگر اقداماتی است که صدا وسیما هر ساله در ماه رمضان تدارک می‌بیند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مورد ویژه برنامه‌های افطار صدا وسیما، گفت: شبکه آموزش امسال در ویژه برنامه‌ افطار کار جدیدی را انجام داده است که شاعران طنز در آن برنامه حضور می‌یابند.

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم با اشاره به حضور بزرگان ادبیات و همچنین طنزپردازان در ویژه‌برنامه «خدا با من است»، تصریح کرد: به نظر من هر اندازه بتوانیم از نخبگان جامعه استفاده کنیم و اینکه از طریق طنز، روحیه مردم را درماه مبارک رمضان شاد کنیم خوب است و جای تقدیر دارد.


انتهای‌پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار