پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک لیگ امسال با توجه به فرارسیدن جام ملت‌ها باید دارای خروجی و پدیده باشد و این مهم فقط با هدفگذاری زمینه جوانگرایی در لیگ تحقق می‌یابد.

ابراهیم آشتیانی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر (چهاردهم) به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بدون شک قرعه‌کشی امسال مثل سالهای گذشته بود و هیچ تفاوتی با سالهای گذشته نداشت. به هرحال باید از درون یک گلدان تیمهایی خارج می‌شد و حریفان خود را می‌شناختند که این‌جوری هم به وقوع پیوست.
 
وی در ادامه افزود: به نظر من تنها تفاوتی که داشت این بود که بازی دربی به جای هفته‌های نخستین به هفته انتهایی لیگ افتاد.
 
آشتیانی در خصوص مناسب بودن یا نبودن زمان دربی تصریح کرد: ببینید کسی مایل به این زمان نبود، ولی چون قرعه‌کشی انجام شده باید پذیرفت، البته این نکته هم مدنظر است که بیشتر دربی‌ها خوب از آب در می‌آید، دلیل آن این بود که حساسیت بازی فراوان بوده و اینکه دربی در هفته‌های آخر برگزار می‌شود، حساسیت‌ها بالا رفته و در نهایت باعث جذابیت کم این بازیها شده است.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد پیش‌بینی کیفیت امسال لیگ چهاردهم عنوان کرد: ما در لیگهای سابق نشان داده‌ایم که خروجی نداریم، پدیده نداریم، بسیار ضعیف به لحاظ فنی ظاهر شده‌ایم.
 
وی ادامه داد: ما امسال جام ملت‌های آسیا را در ماه دی در پیش داریم، باید حداقل 4_3 بازیکن داشته باشیم، کارشناسی لازم را در لیگ امسال بکار ببندیم تا بتوانیم موفقیت لازم را کسب کنیم.
 
آشتیانی با اشاره به بحث "جوانگرایی در لیگ برتر امسال" گفت: اینکه می‌خواهند جوانگرایی را در لیگ امسال نهادینه کنند بسیار خوب است، اگر لیگ ما پدیده داشته باشد و کارشناسی لازم بر لیگ صورت گیرد، می‌توان شاهد یک لیگ پویا و منظمی بود و امیدواریم در لیگ ما جوانگرایی به معنای واقعی صورت گیرد.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد توجه به تیم‌های پایه هم عنوان کرد: توجه به تیم‌های پایه می‌تواند لیگ ما را سرزنده‌تر و بانشاط‌تر کند و اگر دلالی‌ها دست از فوتبال ما بردارند، می‌توان به روزهای شیرین فوتبال امیدوار بود.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که در لیگ برتر امسال شاهد ظهور پدیده، کارشناسی بالا و پویائی، سرزندگی و نشاط باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آشتیانی ، فوتبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار