قاضی‌پور در نطق میان‌دستور:

رئیس‌جمهور جلوی افطاری‌های تجملاتی را بگیرد/ ضرورت کاهش 30درصدی قیمت خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قیمت خودرو در حالی افزایش پیدا کرده که تحقیق و تفحص مجلس نشان می‌دهد قیمت خودروها باید به میزان 30 درصد کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 تیرماه) در نطق میان ‌دستور خود با ابراز امیدواری از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: اگر کشورهای اسلامی دعوت امام خمینی (ره) را اجابت می‌کردند، امروز رژیم صهیونیستی از بین رفته بود و دیگر زنان و کودکان بی‌دفاع را به خاک و خون نمی‌کشید.
 
قاضی پور با تشکر از زحمات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی که تلاشی شبانه‌روزی برای حفاظت از مرزهای کشور دارند، تصریح کرد:عسگری‌آزاد جانشین معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور در مورد مصوبات مجلس با موضوع استخدام‌ها در جلسه علنی صحبت کرد و اعلام کرد که این مصوبات قابلیت اجرایی ندارد.
 
عضو کمیسیون صنعت و معدن با بیان اینکه وزارتخانه‌های نفت و کشور برای جوانان، آزمون استخدامی و مصاحبه برگزار کرده‌اند، تصریح کرد: دو سال است که این جوانان منتظر نتایج آزمون خود هستند که البته آقای عسگری‌آزاد آنها را لغو کرد.
 
قاضی پور افزود: دولت کنونی در فراقانونی شدن شبیه دولت گذشته است، قانون باید با قانون لغو شود.
 
این نماینده مجلس ضمن درخواست از وزیر کشور برای رسیدگی به وضعیت رانندگان تاکسی‌ خطاب به وزیر تعاون گفت: چرا مصوبه مجلس در مورد مشاغل سخت اجرا نمی‌شود؟
 
قاضی پور همچنین از رئیس ‌جمهور خواست تا جلوی افطاری‌های تجملاتی را در نهادهای دولتی بگیرد.

وی  خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به صنعت فولاد، آلومینیوم و مس کشور نیز مانند صنعت خودرو توجه کنید.

وی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت نگذارد آلومینیوم المهدی با این وضعیت واگذار شود، چرا با آنکه ارز پایین آمده و به گفته رییس‌جمهور تورم این همه کاهش یافته است، قیمت خودرو دوباره افزایش یافته است در حالی که تحقیق و تفحص مجلس نشان می‌دهد قیمت خودروها باید 30 درصد کاهش یابد.
 
قاضی‌پور با انتقاد از عدم اعلام استیضاح وزیر نیرو به علت وضعیت آبی کشور خطاب به رئیس مجلس گفت: شما کمک کردید تا آب دریاچه ارومیه خشک شود، خشک شدن آب رودخانه‌های کشور در دریاچه ارومیه، زاینده‌رود و ... مشکل مدیریتی وزارت نیروست.
 
قاضی‌پور در پایان از وزیر راه و شهرسازی در مورد افتتاح نشدن راه‌آهن ارومیه پرسید و خطاب به وزیر نفت، خاطرنشان کرد: قرار شده بود که شهرهای سنی‌نشین آذربایجان غربی صاحب گاز شوند که متاسفانه تاکنون این اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۲۲ ۲۹ تير ۱۳۹۳
ایشون نماینده شهر ما نیستن.
اما عاشق این مردم به خدااا
درسته که نماینده مردمه و مقام بزرگی داره اما بیشتر یا تمام وجودش رو وقف کشورش کرده این مرد.
به عشق ایشون در انتخابات بعد میرم ارومیه فقط به این مرد رای بدم..!
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۵:۱۵ ۲۹ تير ۱۳۹۳
درود بر شرفش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۹ تير ۱۳۹۳
باسلام
جناب آقای قاضی زاده اگه می شود قیمت خودرو را تا جایی که میشود به نفع مردم تعییر بدهید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۹ تير ۱۳۹۳
درود بر این نماینده ساده بی الایش .که به نظر من واقعا از دل مردم است وبا شجاعت تمام بدون ملاحظات جناحی وفراجناحی حرف دل مردم رامیزند.
آخرین اخبار