فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با اشاره به انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرک شاهدشهرشهريار از دستگيري4 قاچاقچي وکشف 761 کيلوگرم مرفين وحشيش بالفافه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار"ناصر اصلاني" گفت: با بدست آمدن سرنخي از فعاليت يکي از عناصر اصلي قاچاق موادمخدر در شهرک شاهدشهر شهريار و با توجه به حساسيت امر،موضوع در دستور کار اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود:ماموران مبارزه با موادمخدر استان پس از دو هفته کار اطلاعاتي با اطمينان از اينکه متهم اصلي به تازگي مقاديري موادمخدر را از قاچاقچيان تحويل گرفته و در منزلش در شهرک شاهدشهر شهريار دپو کرده است با هماهنگي مقام قضايي در عملياتي ويژه،منزل قاچاقچي مورد بازرسي قرار گرفت.
 
اصلاني با اشاره به تشديد اقدامات اطلاعاتي پليس و شناسايي محل دپو و نگهداري محموله موادمخدر در شهرک شاهدشهر بيان داشت:صبح امروز در عملياتي ويژه 514 کيلوگرم حشيش و 247کيلوگرم مرفين بالفافه از منزل قاچاقچيان کشف و در اين رابطه 4 قاچاقچي نيز دستگير شدند.
 
رييس پليس غرب استان تهران تصريح کرد:در اين عمليات پليس، يک دستگاه خودروي سمند سورن و يک دستگاه خودروي پژو پارس نيز توقيف و متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه و توقيفي جهت سير مراحل قانوني به پليس مبارزه با موادمخدر استان منتقل شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار