بهرام یوسفی عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه و از مولفین کتب مدیریت و بازاریابی ورزشی کشور است که در این باره گفت: کارآفرین ورزشی باید فرصت های موجود وقابل ايجاد در زمینه ورزش را دریافته و از آن فرصت ها برای خلق فعالیت کارآفرینانه استفاده کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه  ؛عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: ورزش زمینه های متعددی را شامل می شود که می تواند زمینه های تولیدي، خدماتی، توزیعی و یا سایر جنبه های فرعی مرتبط با ورزش باشد.

وی افزود: امروزه از طریق هر یک از راه های گفته شده، تبلیغات ورزشی و غیرورزشی متعددی صورت می گیرد و هزینه های گزافی نیز در این رابطه رد و بدل می‌شود.

دانشیار دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: بی شک هر یک از این زمینه ها می تواند به عنوان فرصتی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در ورزش مورد نظر باشد.

یوسفی تصریح کرد: علاوه بر موارد مورد اشاره می توان زمینه های دیگری را نیز برای کارآفرینی در ورزش پیدا کرد. مدیریت اماکن وررزشی از دیگر زمینه های ورزشی است که زمینه لازم برای کارآفرینی را دارا می باشد.

وی افزود: استادیوم، ورزشگاه، استخر، پیست دو و میدانی و انواع و اقسام ورزش ها با مکان ورزشی متناسب آن است كه نیاز به وجود مدیریت خلاق و کارآمد را اجتناب ناپذیر می سازد. هر کدام از این بخش ها نیازمند توانایی های خاص مدیریتی است./ش




برچسب ها: کرمانشاه ، ورزش ، میتوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.