سنتر تیم ملی بسکتبال ایران براساس آمار میانگین هر بازی، سومین امتیازآور و چهارمین ریباندر برتر کاپ آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حامد حدادی براساس آمار سایت آسیا بسکت، سومین امتیازآور برتر کاپ آسیا بود. وونگ بازیکن سنگاپور و لیو بازیکن چین تایپه با 15.5 امتیاز در هر بازی بهترین امتیازآوران مسابقات به شمار می روند و حدادی با 14.8 امتیاز در هر بازی سوم است.

سینگ، رایت و گائو در رده های چهارم تا ششم بهترین امتیازآوران قرار دارند و محمد جمشیدی با میانگین 13 امتیاز در هر بازی هفتم است. الدوایری، کوینسی دیویس و دی اوکامپو نیز در رده های بعدی جای گرفته اند.

دوتیت، بهترین ریباندر

حدادی در بخش ریباند ها نیز با 8.7 ریباند چهارم است و ارسلان کاظمی با 7.8 ریباند در هر بازی نفر پنجم این لیست به شمار می رود.

مارکوس دوتیت فیلیپینی با میانگین 11.7 ریباند بهترین ریباندر مسابقات به شمار می رود و کوینسی دیویس و الدوایری دوم و سوم هستند.

ویسی، چهارمین پاسور برتر

سامان ویسی که به خاطر مصدومیت بازی های آخر کاپ آسیا را از دست داد نیز در رده چهارم برترین پاسورها با 2.8 پاس گل در هر بازی قرار دارد. حدادی با 2.2 پاس در رده دهم این لیست به چشم می خورد.

ویشش هندی با میانگین 4.1 پاس گل در هر بازی، بهترین پاسور مسابقات بود.

کاظمی، سومین توپربای جام

ارسلان کاظمی که همیشه در توپربایی آمار خوبی دارد و در جام جهانی 2010 نیز در این شاخص آماری اول شد با 2.2 توپربایی در هر بازی، سومین توپربای کاپ آسیا شد. سجاد مشایخی در رده بعدی با میانگین 2 توپربایی بود.

لیو بازیکن چین تایپه با 3.8 توپربایی بهترین بازیکن در این شاخص آماری به شمار می رفت.

حدادی در لیست بیشترین بلاک شات

حامد حدادی در لیست بلاک شات نیز با میانگین 1.7 بلاک در هر بازی سوم شد. با این حساب نام سنتر ایران در لیست 10 بازیکن برتر 4 شاخص آماری قرار گرفت. حدادی که ارزشمنترین بازیکن مسابقات نیز لقب گرفت در مسابقات جام ملت های آسیا 2013 نیز در تیم برتر مسابقات انتخاب شده و عنوان MVP جام را دریافت کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: حدادی ، ریباند ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار