رییس سازمان لیگ گفت: با کی روش به توافق رسیدیم که برنامه های تیم ملی فقط در روزهای فیفا انجام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مهدی تاج رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد جلسه اش با کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: جلسه خوبی داشتیم و پس از صحبت های انجام شده، سازمان لیگ پیشنهاد داد لیگ فقط در روزهای فیفا تعطیل باشد و کی روش نیز این پیشنهاد را پذیرفت، کی روش می داند سازمان لیگ و باشگاه ها به تیم ملی کمک می کنند.

وی ادامه داد: لیگ سال گذشته زود تمام شد و آثار مثبت آن را در جام جهانی دیدیم.

تاج افزود: در جلسه امروز در مورد جوانگرایی نیز با کی روش صحبت کردیم و اینکه میزان دوندگی بازیکنان ما به 10 کیلومتر رسیده است و کی روش نیز عنوان داشت دوندگی بازیکنان ما مقابل آرژانتین و نیجریه قابل قبول و بیشتر از حریف بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به قانون جدید سازمان لیگ، در حال حاضر فقط 18 بازیکن بالای 23 سال داریم و بقیه بازیکنان زیر 23 سال سن دارند و این یعنی بیش از 40 درصد در لیگ جوانگرایی شده است.

تاج خاطرنشان کرد: کی روش عقیده داشت باید کیفیت تمرینات بازیکنان را درون زمین ارتقا داد و اینکه برخی مربیان تمرینات خوبی می دهند و برخی دیگر باید روش تمرینات را تغییر داده و بر کیفیت آنها بیافزایند.

وی افزود: طبق صحبت های انجام شده قرار شد دو هفته قبل از جام ملت‌ها لیگ تعطیل شود و البته ما 10 روز بیشتر به کی روش فرصت دادیم و در عوض 10 روز هم بابت یک فیفادی از وی گرفتیم که این در واقع یک معامله برابر بود.

تاج گفت: با آن فیفادی که گرفتیم دو تکه لیگ را به هم می‌چسبانیم و زمانی خوبی در اختیار داریم، در واقع لیگ حدود 50 روز تعطیل می‌شود که دقیقاً در میان فصل ما قرار دارد.


رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد اعلام برنامه نیم‌فصل لیگ گفت: ما می‌خواهیم برنامه یک‌ساله بدهیم، برنامه یک‌ساله ما آماده است و قرار شد یک فرد از طرف کی‌روش به همراه بهروان بیایند و برنامه را یک‌بار دیگر مرور کنند و اگر ایرادی نداشته باشد آن را اعلام کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تاج ، کی روش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار