فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این که امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون‌های پاک شهدا است، گفت: امروز مسلمانان دنیا و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه با اقتدا به مکتب شهادت طلبی اباعبدالله الحسین و شهدای دفاع مقدس ما ایستادگی می‌کنند و ان شالله برای بار چهارم پیروزی را به دست می‌آورند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در ستاد نیروی زمینی ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران برگزار شد.  
 
امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم ضمن تسلیت گفتن ایام شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین اظهار داشت: امیدواریم خداوند به همه ما لیاقت و شایستگی دهد تا مشمول عنایات خاصه آن بزرگوار باشیم.
 
وی افزود: خانواده محترم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز در اینجا گرد هم آمده است تا عزیزان شهدای گمنام را همراهی کنند و امیدواریم میزبانی ستاد نیروی زمینی ارتش در این زمینه مقبول پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم قرار گیرد.  
 
امیرپوردستان با اشاره به روایاتی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند در بسیاری انسان‌ها این لقلقه زبانشان است و فقط حرف دین را می‌زنند و ظاهر دین تا منافعشان حفظ شود و روزی‌شان به خطر نیفتد اما در روز خطر که روز از جان گذشتگی است چه قدر دین‌داران کم هستند.  
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یا اباعبدالله الحسین پدر و مادر فدایتان شود آن زمان که شیپور جنگ نواخته شد و رژیم بعثی عراق برای تصرف خوزستان و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی با 12 لشکر زره‌ای و مکانیزه و حمایت بیش از 23 کشور به کشورمان تعدی کرد فرزند شما حضرت روح الله از حسینیه جماران ندای شما را تکرار کردند و ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی نشان دادند که دین تا عمق جانشان نفوذ کرده است.  
 
وی افزود: زن و مرد و پیر و جوان به ندای حق لبیک گفته و جبهه‌ها را پر کرده‌اند و شهدا پروانه وار سوختند تا دیگران راه را گم نکنند آن‌ها بر زمین می‌افتادند تا دیگر همرزمانشان مقاوم بایستند باقی بمانند و راه را ادامه دهند.  
 
امیرپوردستان اظهار داشت: این شهدا درس گرفته مکتب اباعبدالله الحسین(ع) هستند که یکه و تنها در برابر لشکر تا به دندان مسلح دشمن می‌ایستند و مقتدرانه و مستحکم در برابر دشمن ندا می‌دهد که هیهات من الذله.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امام حسین(ع) خطاب به لشکر یزید فرمودند ای آدم نابه‌کار فرزند نابه‌کار؛ من حسین فرزند زهرا و علی و پیامبر(ص) را میان کشته شدن یا تسلیم مخیر می‌کنید اما هرگز ذلت نمی‌پذیرم.  
 
امیرپوردستان گفت: خدا را شکر که امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت این خون‌های پاک شهدا به جایی رسیده که امروز مسلمانان دنیا و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه با این مکتب ایستادگی می‌کنند و ان شالله برای بار چهارم نشان می‌دهند این پیروزی را به برکت فرهنگ شهادت طلبی به دست می‌آورند.
 
وی افزود: عزت، سربلندی و اقتدار ملت‌ها در گرو این فرهنگ است.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: شهدای عزیزی که زینت بخش این مجلس و روشنی‌بخش این ستاد هستند دوستان و همرزمان و خانواده محترم شهدا همه به استقبال شما آمده‌اند و خیلی‌ دوست داشتیم آدرس و نشانی می‌دادید تا از پدر و مادر و خانواده‌تان که انتظار می‌کشیدند دعوت کنیم اما می‌دانیم شما می‌خواهید به خانم فاطمه زهرا اقتدا کنید همان طور که مزار آن بانوی عزیز گمنام است.  
 
وی خاطر نشان کرد: این شهدای عزیز و مزار پاکشان چشمه‌ای است که نهال ایثار و از خودگذشتگی را در ستاد نیروی زمینی بارور می‌کند و جوانان آن را می‌بینند و در هر مقطعی که کشور نیاز داشته باشد با اقتدا به این شهدا و روح تدین و ولایت‌مداری انجام ماموریت می‌کنند.  
 
گفتنی است؛ دو تن از این سه شهید گمنام در جزیره مجنون و یک تن از آنان در جریان تک دشمن در منطقه عملیاتی گیلانغرب به شهادت رسیده‌اند.  
 
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش، امیرسرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش حضور داشتند.  

انتهای پیام/

برچسب ها: امیر ، پور ، دستان ، تشییع ، تدفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار