در ادامه رقابت های آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان فاطمه کرمجانی قایقران شایسته کرمانشاهی در فینال دسته A در مکان هفتم ایستاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ، به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، رقابت های آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان صبح امروز با برگزاری مسابقات فینال مسافت 200 متر در سگد مجارستان ادامه پیدا کرد

در کانوی یکنفره بانوان فاطمه کرمجانی با حریفانی از ازبکستان، روسیه، اکوادور، مجارستان، برزیل، چک، کانادا و بلاروس رقابت کرد و در نهایت با زمان 49.56 ثانیه در رده هفتم ایستاد. در این رقابت قایقرانان روسیه، مجارستان و چک اول تا سوم شدند.

عادل مجللی در مسابقه فینال A کانوی یکنفره مردان با حریفانی از آلمان، لیتوانی، پرتغال، روسیه، گرجستان، بلاروس و اسپانیا رقابت کرد و در نهایت با زمان 39.78 ثانیه در رده پنجم جهان ایستاد. قایقرانان لیتوانی، روسیه و گرجستان رده های اول تا سوم این ماده را کسب کردند.

در کایاک یکنفره بانوان آرزو حکیمی با رقبایی از روسیه، استرالیا، آلمان، روسیه، چین، پرتغال، سوئد و بلاروس مسابقه داد و در پایان با کسب رکورد 42.74 ثانیه در رده هشتم جهان قرار گرفت. در این ماده قایقرانان مجارستان، روسیه و پرتغال مدال های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی نمایندگان کشورمان در کایاک دونفره 200 متر نیز در فینال B با حریفانی از لیتوانی، اسپانیا، فرانسه، بلغارستان، کانادا، بلژیک، انگلیس و آرژانتین رقابت کردند و در پایان با زمان 34.62 ثانیه در جایگاه هفتم جای گرفتند. در این مسابقه قایقرانان کانادا، لیتوانی و آرژانتین اول تا سوم شدند. با این نتیجه نمایندگان کشورمان در جایگاه شانزدهم جهان قرار گرفتند.

 

برچسب ها: رقابت ، آبهای ، آرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.