سفیر سابق ایران در چین گفت: فلسطین در این مرحله از درگیری‌ها، توانایی‌هایی را از خود نشان داد تا صهیونیست‌ها به این فکر بیافتند که باید هرچه سریعتر مقابل این ابتکارات و قدرت فلسطینی‌ها بایستند.

"جواد منصوری" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات و جنایات پی‌ در پی رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه، گفت: سیاست تغییر وضعیت جغرافیایی و نظام دولت‌ها، همچنین روی کار آمدن جریان‌های خاصی که مدنظر رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش برای درازمدت در نظر گرفته شده بود، از چند سال پیش به مرحله اجرا رسیده است.
 
وی ادامه داد: بر اساس این سیاست باید تمام نیروهای ضدسلطه و انقلابی در منطقه تضعیف و درگیری‌های داخلی در این حوزه تبدیل به جریانی مستمر شوند تا رژیم صهیونیستی بتواند ضربه سنگینی را به خط مقاومت وارد کند.
 
سفیر سابق ایران در چین افزود: از طرف دیگر فلسطین در این مرحله از درگیری‌ها، توانایی‌هایی را از خود نشان داد تا صهیونیست‌ها به این فکر بیافتند که باید هرچه سریعتر مقابل این ابتکارات و قدرت فلسطینی‌ها بایستند و در نهایت دست برتر خود را در منطقه به نمایش بگذارند، همچنین آنچه که در عراق، لبنان، سوریه، افغانستان، لیبی و مصر شاهد هستیم در راستای بی‌ثبات‌سازی کشورها در خاورمیانه است.
 
منصوری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که قدرت خود را در منطقه به گونه‌ای نشان دهد تا ملت‌ها به این نتیجه برسند که در مقابل صهیونیست‌ها راهی جز تسلیم شدن وجود ندارد و در غیر این صورت با ضربات وحشیانه از سوی این رژیم روبه‌رو خواهند شد.
 
وی اظهار داشت: مقاومت فلسطین ثابت کرد که می‌تواند در مقابل اقدامات جنایتکارانه و رفتارهای غیر منتظره رژیم صهیونیستی بایستد.
 
منصوری در پایان خاطرنشان کرد: این جنگ می‌تواند مناسبات آمریکا و انگلیس را در رابطه با آینده رژیم صهیونیستی تعیین کند، به این دلیل که اگر در این درگیری صهیونیست‌ها ضربات سختی را متحمل شوند، قطعا آنها نسبت به حیات رژیم صهیونیستی در آینده تردید پیدا خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار